Cos'è il Child Language Brokering?. Come mai esiste?
Antonini, Rachele (Università di Bologna)
Torresi, Ira (Università di Bologna)

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental, 2022
Resum: Questo capitolo descrive il motivo per cui ai bambini e agli adolescenti viene richiesto di effettuare mediazioni linguistiche e culturali, per chi devono mediare e in quali situazioni. Le attività in questo capitolo permetteranno agli studenti e agli insegnanti di: · Capire cos'è la pratica del Child Language Brokering e cosa comprende · Riflettere su quanto sia difficile adattarsi alla vita di un altro Paese · Acquisire consapevolezza sulle sfide che i mediatori si trovano ad affrontare spesso quotidianamente.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Italià
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Inclusione, diversità e comunicazione tra culture. Manuale per insegnanti con attività didattiche per le scuole superiori, 2022, p. 80-93

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/259306


14 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2022-06-20, darrera modificació el 2022-09-13



   Favorit i Compartir