Màrqueting de Serveis i Intangibles [102137]
Eusebio, Rossano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing of Services and Intangibles
Títol variant: Marketing de Servicios e Intangibles
Data: 2022-23
Resum: Els objectius de Màrqueting de Serveis i Intangibles són familiaritzar a l'alumne amb la pràctica del màrqueting més directament relacionada amb la seva formació; la comptablitat i les finances són serveis, intangibles, tant interns (departament de comptabilitat, departament financer, gestió patrimonial) com externs (auditoría, banca, serveis externalitzats de comptabilitat, gestoria). L'assignatura profunditza en el coneixement i pràctica del màrqueting de serveis, els consumidors de serveis, el mix de màrqueting a les empreses de serveis i la planificació i control del màrqueting de serveis i intangibles. També és objectiu d'aquesta assignatura fer a l'alumne capaç d'identificar i resoldre les necessitats de màrqueting de serveis i intangibles que una empresa pugui haver de fer front.
Resum: The objectives of Marketing Services and Intangibles are to familiarize the student with the marketing practice more directly related to their training; the constancy and finances are intangible services, both internal (accounting department, financial department, asset management) and external (audit, banking, outsourcing of accounting, management). The subject deepens in the knowledge and practice of the marketing of services, the consumers of services, the mix of marketing in the service companies and the planning and control of the marketing of services. It is also the objectives of this subject to make the student capable of identifying and solving the marketing needs of services and intangibles that a company may have to face.
Resum: Los objetivos de Marketing de Servicios e Intyangibles son familiarizar al alumno con la práctica del marketing más directamente relacionada con su formación; la comntabilidad y las finanzas son servicios, intangibles , tanto internos (departamento de contabilidad, departamento financiero, gestiñon patrimonial) como externos (auditoría, banca, externalizados de contabilidad, gestoría). La asignatura profundiza en el conocimiento y práctica del marketing de servicios, los consumidores de servicios, el mix de marketing en las empresas de servicios y la planificación y control del marketing de servicios. También es objetivos de esta asignatura hacer al alumno capaz de identificar y resolver las necesidades de marketing de servicios e intangibles que una empresa pueda tener que afrontar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comptabilitat i Finances [2501231]
Pla d'estudis: Grau en Comptabilitat i Finances [947]



Català
5 p, 107.3 KB

Anglès
5 p, 106.3 KB

Castellà
6 p, 108.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-06-27, darrera modificació el 2022-07-22



   Favorit i Compartir