Gestió d'oficines de turisme [101225]
Verdoodt, Philippe
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Additional title: Tourist Office Management
Additional title: Gestión de oficinas de turismo
Date: 2022-23
Abstract: Al finalitzar l'assignatura l'alumne serà capaç d'assolir els següents objectius: Comprendre la missió, l'entorn, l'evolució de les oficines de turisme, així com les seves diferents funcions o tasques. Conèixer i saber dissenyar els serveis de les oficines de turisme i el públic i/o usuaris als que han d'anar dedicats. Saber organitzar i dissenyar la prestació d'aquests serveis. Conèixer les competències professionals necessàries per cada una de les funcions de les oficines de turisme, així com les condicions i infraestructures necessàries per a poder dur a terme els serveis de manera eficaç i adequada. Conèixer com dur a terme el control de qualitat per tal de poder aconseguir un nivell de satisfacció adequat per part del client. En aquest curs s'aplicaran inicitives per indicar la importància de la Igualtat de Gènere en el desenvolupament professional dels i les estudiants.
Abstract: On completing this subject, students should be able to: Understand the mission, the environment and the planning of tourist offices, as well as their different functions or tasks Know how to design the services of the tourist offices and to learn about the public and / or users of these services. Organize, design and provide these services. Learn the professional competencies required for each of the functions of the tourism office, as well as the conditions and infrastructure required to carry out the services in an effective and appropriate way. Learn how to perform quality control in order to achieve an adequate level of customer satisfaction Gender Equality Activities will be applied in this course to indicate the importance of this question for students personal and professional development.
Abstract: Al finalizar la asignatura el alumno tiene que alcanzar los siguientes objetivos: Comprender la misión, el entorno, la evolución de las oficinas de turismo, así como sus funciones y tareas. Conocer y saber diseñar los servicios de las oficinas de turismo y el público y/o usuarios a los que van dirigidos. Saber organizar y diseñar la prestación de estos servicios. Conocer las competencias profesionales necesarias para cada una de las funciones de turismo, así como las condiciones e infraestructuras necesarias para poder llevar a cabo los servicios de manera eficaz y adecuada. Conocer cómo se lleva a cabo el control de calidad a fin de conseguir un nivel de satisfacción adecuado por parte del cliente. En este curso se aplicarán iniciativas que intentarán concienciar de la importancia de la Igualdad de Género en el desarrollo personal y profesional de los/las estudiantes.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Turisme [2500894]
Study plan: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 100.7 KB

Anglès
4 p, 100.7 KB

Castellà
4 p, 99.8 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2022-07-08, last modified 2024-02-10



   Favorit i Compartir