Sistemes d'Informació i Gestió Hotelera [104963]
Blabia Girau, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Information Systems and Hotel Management
Título variante: Sistemas de Información y Gestión Hotelera
Fecha: 2022-23
Resumen: L'assignatura facilita una sèrie d'eines informàtiques fonamentals pel seu desenvolupament com a futurs directius. L'ensenyament és en base a sessions molt dinàmiques aprenent directament practicant sobre els programes (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc) de manera que l'assistència és gairebé imprescindible per superar l'assignatura. Difícilment es pot demostrar l'aprenenentage d'un programa sense asistir regularment a classe. Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: 1. Dominar el procés de presa de decisions des de la direcció d'un establiment hoteler independent i real en 1 1. Dominar el procés de presa de decisions des de la direcció d'un establiment hoteler independent i real en condicions de competència. 2. Analitzar els resultats operatius i econòmics d'un establiment hoteler i conseqüentment ser capaç de desenvolupar-ne una estratègia empresarial. 3. Argumentar les seves decisions de gestió empresarial a partir de les dades obtingudes a del Sistema d'Informació de l'hotel. 4. Conèixer el funcionament d'un programa de gestió hotelera tipus REVENUE MANAGEMENT/CRM. 5. Aprendre a crear, pressupostar i gestionar un projecte de qualsevol tipus que comporti la utilització dels recursos materials, humans i econòmics al seu càrrec. 6. Dominar el funcionament dels programes de planificació de projectes com ara Microsoft Project i d'altres de software lliure. 7. Conèixer el funcionament d'un Sistema d'informació hoteler basat en programari tipus ERP. 8. Conèixer el funcionament d'algunes TIC de Business Intelligence com ara Tableau per la presa de decisions directives. 9. Conèixer el funcionament d'algunes eines TIC de Customer Relationship Management (CRM) com ara SugarCRMper la gestió comercial. 10. Conèixer el funcionament d'algunes eines TIC de Revennue Management System. 11. Conèixer el funcionament d'un Property Management System 12. Desenvolupar una capacitat d'aprenentatge de forma autònoma a partir d'una necessitat real.
Resumen: The course facilitates a series of fundamental computer tools for its development as future executives. Teaching is based on very dynamic sessions by learning directly from the programs (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc. ) so attendance is almost essential to overcome the subject. It is difficult to demonstrate the learning of a program without attending regularly in class. At the end of the course the student must be able to: 1. Master the decision-making process from the direction of an independent hotel establishment and real under conditions of competition. 2. Analyze the operating and economic results of a hotel establishment and consequently be capable of developing a business strategy. 3. Argue your business management decisions based on the data obtained from it Hotel Information System. 1 4. Know how to operate a hotel management program type REVENUE MANAGEMENT/CRM. 5. Learn how to create, budget and manage a project of any type that involves the Use of the material, human and economic resources at his charge. 6. Master the operation of project planning programs such as Microsoft Project and of others of free software. 7. Understand the operation of a hotel information system based on ERP software. 8. Understand the operation of some Business Intelligence ICTs such as Tableau for prey of directives decisions. 9. Know about the operation of some Customer Relationship Management (CRM) ICT tools such as SugarCRM for commercial management. 10. Develop a learning ability autonomously based on a real need. 11. Understand the operation of some ICT tools of the Revennue Management System. 12. Understand the operation of a Property Management System (PMS) 13. Develop a capacity for learning autonomously from a real need.
Resumen: La asignatura facilita una serie de herramientas informáticas fundamentales para su desarrollo como futuros directivos. La enseñanza es en base a sesiones muy dinámicas aprendiendo directamente practicando sobre los programas (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc) de forma que la asistencia es casi imprescindible para superar la asignatura. Difícilmente se puede demostrar la aprenenentage de un programa sin asistir regularmente a clase. Al finalizar la asignatura el alumno deberá ser capaz de: 1 Al finalizar la asignatura el alumno deberá ser capaz de: 1. Dominar el proceso de toma de decisiones desde la dirección de un establecimiento hotelero independiente y real en condiciones de competencia. 2. Analizar los resultados operativos y económicos de un establecimiento hotelero y consecuentemente ser capaz de desarrollar una estrategia empresarial. 3. Argumentar sus decisiones de gestión empresarial a partir de los datos obtenidos a del Sistema de información del hotel. 4. Conocer el funcionamiento de un programa de gestión hotelera tipo REVENUE MANAGEMENT/CRM. 5. Aprender a crear, presupuestar y gestionar un proyecto de cualquier tipo que comporte la utilización de los recursos materiales, humanos y económicos a su cargo. 6. Dominar el funcionamiento de los programas de planificación de proyectos como Microsoft Project y otros de software libre. 7. Conocer el funcionamiento de un Sistema de información hotelero basado en software tipo ERP. 8. Conocer el funcionamiento de algunas TIC de Business Intelligence como Tableau para la toma de decisiones directivas. 9. Conocer el funcionamiento de algunas herramientas TIC de Customer Relationship Management (CRM) como SugarCRM para la gestión comercial. 10. Desarrollar una capacidad de aprendizaje de forma autónoma a partir de una necesidad real. 11. Conocer el funcionamento de algunas herramientas TIC de Revennue Management System. 12. Conocer el funcionamiento de un Property Management System (PMS) 13. Desarrollar una capacidad de aprendizage de forma autónoma a partir de una necesidad real.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Turisme [2500894]
Plan de estudios: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 109.6 KB

Anglès
6 p, 107.5 KB

Castellà
6 p, 108.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-08, última modificación el 2024-02-10



   Favorit i Compartir