Aprenentatge Integrat en Medicina II [106688]
Udina i Bonet, Esther
Solanas i Garcia, Montserrat
Hernández Martín, Joaquim
Escorihuela, Rosa M
Gimenez-Llort, Lydia
Català Cahís, Vicenç
Burgos Peláez, Rosa
Ortega Sánchez, María Luisa
Rigola Tor, Maria Angels
Durán Taberna, Montserrat
Sánchez Corral, Ana
Domingo Miró, Xavier
Herrando-Grabulosa, Mireia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina

Título variante: Integrated Learning in Medicine II
Título variante: Aprendizaje Integrado en Medicina II
Fecha: 2022-23
Resumen: AIM II és una assignatura que s'imparteix en el segon semestre del segon curs del grau de Medicina. Com la resta d'aprenentatges integrats en medicina, és una assignatura transversal, tant horitzontal com verticalment, que pretén desenvolupar algunes competències bàsiques per a l'activitat professional i el pensament científic dels graduats en Medicina. Els objectius formatius generals de l'assignatura són: Aprendre habilitats bàsiques en la pràctica mèdica. 1 Els objectius formatius generals de l'assignatura són: Aprendre habilitats bàsiques en la pràctica mèdica. Objectius específics: Integrar coneixements i continguts treballats en la resta d'assignatures troncals dels de primer i segon curs. Demostrar habilitats de recerca biomèdica i capacitat per aplicar-la en l'àmbit clínic Tenir coneixements bàsics en tècniques de reanimació cardirespiratòria Aplicar aquests coneixements a situacions reals Desenvolupar competències genèriques relacionades amb la comunicació amb el pacient, empatia, resolució de problemes, treball en equip. Desenvolupar competències genèriques d'autoaprenentatge: organització temporal del treball autònom, treball en equip, recerca d'informació, incloses les noves tecnologies de la informació, i anàlisi crítica de la informació. Desenvolupar un pensament científic crític.
Resumen: AIM II is a subject that is taught in the second semester of the second year of the Medicine degree. Like the rest of integrated learning in medicine, it is a cross-disciplinary subject, both horizontally and vertically, which aims to develop some basic skills for the professional activity and scientific thinking of graduates in Medicine. The general formative objectives of the subject are: Acquire basic skills in medical practice, 1 The general formative objectives of the subject are: Acquire basic skills in medical practice, Specific objectives: Integrate knowledge and contents worked on in the rest of the core subjects of the first and second year. To acquire skills in biomedical resarch and capacity to apply it in a clinical context To acquire basic knowledgment about cardiorespiratory techniques Apply this knowledge to real situations. Develop generic skills related with comunication with patients, empathy, problem solving and work-team Develop generic self-learning skills: temporary organization of self-employment, team work, information search, including new information technologies, and critical analysis of information. Develop a criticla scientific thinking.
Resumen: AIM II es una asignatura que se imparte en el segundo semestre del segundo curso del grado de Medicina. Como el resto de aprendizajes integrados en medicina, es una asignatura transversal, tanto horizontal como verticalmente, que pretende desarrollar algunas competencias básicas para la actividad profesional y el pensamiento científico de los graduados en Medicina. Los objetivos formativos generales de la asignatura son: Aprender habilidades básicas en la práctica médica. 1 Los objetivos formativos generales de la asignatura son: Aprender habilidades básicas en la práctica médica. Objetivos específicos: Integrar conocimientos y contenidos trabajados en el resto de asignaturas troncales de primero y segundo curso. Demostrar habilitadades en investigación biomédica y capacidad para aplicarla en el ámbito clínico Adquirir conocimientos básicos en técnicas de reanimación cardiorespiratoria Aplicar estos conocimientos a situaciones reales. Desarrollar competencias genéricas relacionadas con la comunicación con el paciente, empatia, resolución de problemas, trabajo en equipo. Desarrollar competencias genéricas de autoaprendizaje: organización temporal del trabajo autónomo, trabajo en equipo, búsqueda de información, incluidas las nuevas tecnologías de la información, y análisis crítico de la información. Desarrollar un pensamiento científico crítico.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Medicina [2502442]
Plan de estudios: Grau en Medicina [1509]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.3 KB

Anglès
6 p, 106.7 KB

Castellà
5 p, 105.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-08, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir