Mercats, estratègia i acompliment [41986]
Ponomareva, Yuliya
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Markets, Strategy and Performance
Títol variant: Mercados, estrategia y desempeño
Data: 2022-23
Resum: Una vegada finalitzat el curs, s'espera que els estudiants aconsegueixin una sèrie d'objectius, que inclouen el coneixement de conceptes i instruments avançats que poden aplicar-se a l'anàlisi competitiva de l'empresa juntament amb una comprensió de la seva utilitat en la formulació de l'avantatge competitiu empresarial. Aquests objectius inclouen la mesura de l'acompliment financer de l'empresa i la seva descomposició, la formulació de l'estratègia competitiva de l'empresa, la quantificació de la creació de valor associada amb l'estratègia i la comprensió dels mecanismes de distribució i apropiació del valor. No s'obliden qüestions clau relacionades amb l'emprenedoria. En aquest cas, l'objectiu és proporcionar als estudiants un panorama general del que significa la iniciativa empresarial i dels factors clau que influeixen en el procés empresarial. Finalment, també es consideren temes actuals en la comercialització. Desenvolupar les habilitats dels estudiants per a vincular la teoria amb el treball aplicat. Davant un problema d'anàlisi del rendiment empresarial, els estudiants podran identificar un marc teòric adequat, un mètode analític adequat i realitzar una anàlisi empírica informada.
Resum: Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the students, which include acquaintance with advanced concepts and instruments which can be applied to business competitive analysis along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive advantage. These goals include the measurement of business financial performance and its decomposition, the formulation of business competitive strategy, the quantification of value creation associated with strategy, and the understanding of value sharing and appropriation mechanisms. The subject does not forget key issues related with entrepreneurship. In this case, the goal is to provide students with an overall picture of what does entrepreneurship mean and of the key factors that influence the entrepreneurial process. Finally, hot topics in marketing are also considered. Develop students' abilities to link theory with applied work. Given a problem of business performance analysis, students will be able to identify an appropriate theoretical framework, a suitable analytical method, and undertake an informed empirical analysis.
Resum: Una vez finalice el curso, se espera que los estudiantes alcancen una serie de objetivos, que incluyen el conocimiento de conceptos e instrumentos avanzados que pueden aplicarse al análisis competitivo de la empresa junto con una comprensión de su utilidad en la formulación de la ventaja competitiva empresarial. Estos objetivos incluyen la medición del desempeño financiero de la empresa y su descomposición, la formulación de la estrategia competitiva de la empresa, la cuantificación de la creación de valor asociada con la estrategia y la comprensión de los mecanismos de distribución y apropiación del valor. No se olvidan cuestiones clave relacionadas con el emprendimiento. En este caso, el objetivo es proporcionar a los estudiantes un panorama general de lo que significa la iniciativa empresarial y de los factores clave que influyen en el proceso empresarial. Por último, también se consideran temas actuales en la comercialización. Desarrollar las habilidades de los estudiantes para vincular la teoría con el trabajo aplicado. Ante un problema de análisis del rendimiento empresarial, los estudiantes podrán identificar un marco teórico adecuado, un método analítico adecuado y realizar un análisis empírico informado.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió, organització i economia de l'empresa / Management, Organization and [4311312]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 111.0 KB

Anglès
6 p, 110.0 KB

Castellà
7 p, 111.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir