Gestió i Mercats de la Comunicació [42445]
Reales Guisado, Lluís
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Communication Management and Markets
Título variante: Gestión y Mercados de la Comunicación
Fecha: 2022-23
Resumen: 1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
Resumen: 1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
Resumen: 1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. . . y que tienen una naturaleza reactiva respecto a los parámetros del contexto en el que se sitúan.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Mitjans, Comunicació i Cultura [4313227]
Plan de estudios: Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 100.9 KB

Anglès
4 p, 99.5 KB

Castellà
4 p, 101.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-08, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir