Gestió i Mercats de la Comunicació [42445]
Reales, Lluís
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Communication Management and Markets
Additional title: Gestión y Mercados de la Comunicación
Date: 2022-23
Abstract: 1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
Abstract: 1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
Abstract: 1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. . . y que tienen una naturaleza reactiva respecto a los parámetros del contexto en el que se sitúan.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Mitjans, Comunicació i Cultura [4313227]
Study plan: Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 100.9 KB

Anglès
4 p, 99.5 KB

Castellà
4 p, 101.1 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2022-07-08, last modified 2024-05-09



   Favorit i Compartir