Results overview: Found 8,230 records in 0.01 seconds.
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 1,472 records found
Learning materials, 6 records found
Course materials, 6,543 records found
Graphic and multimedia documents, 207 records found
Periodical publications 1 records found  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Books and collections 2 records found  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l'any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d'Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  

Research literature 1,472 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
140 p, 2.5 MB Iniciatives d'educació en comunicació entre mitjans audiovisuals locals i centres educatius de Catalunya / González Deumal, Clàudia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació analitza el rol dels mitjans audiovisuals locals i dels centres formatius de Catalunya per alfabetitzar en mitjans l'alumnat d'educació primària i secundària. Com a eix central, descriu un ventall d'iniciatives que es gesten en la interacció entre ambdues institucions. [...]
La investigación analiza el rol de los medios audiovisuales locales y los centros formativos de Cataluña para alfabetizar en medios del alumnado de educación primaria y secundaria. Como eje central, describe un abanico de iniciativas que se gestan en la interacción entre ambas instituciones. [...]
The research analyzes the role of audiovisual local media and educative centers in Catalonia for teaching in media literacy in school and institutes. As a central axis, it describes a range of initiatives that are developed in the interaction between both institutions. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
90 p, 3.3 MB Instagram como escaparate, análisis visual y significación a través de los elementos del marketing mix : El caso de Paloma Wool / Fernández Lleríns, Ana ; Ribes Guardia, Francesc Xavier (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca parteix de l'important paper que han adquirit, actualment, tant Instagram com els elements del màrqueting mix dins les empreses de moda. Després de proposar un marc teóric explicatiu i justificant, aquest estudi analitza visualment una selecció d'imatges fixes, publicades individualment al perfl d'Instagram del projecte artístic i tèxtil, Paloma Wool; i realitza una significació general de les esmentades imatges mitjançant els elements del màrqueting mix. [...]
La presente investigación parte del importante papel que poseen, actualmente, tanto Instagram como los elementos del marketing mix dentro de las empresas de moda. Tras proponer un marco teórico explicativo y justificante, este estudio analiza visualmente una selección de imágenes fijas, publicadas individualmente en el perfil de Instagram del proyecto artístico y textil Paloma Wool; y realiza una significación general de dichas imágenes mediante los elementos del marketing mix. [...]
The current investigation starts from the important role that both Instagram and marketing mix's elements currently have in fashion companies. After proposing an explicative and justifying theoretical framework, this study visually analyses a selection of still images individually posted on the Instagram profile of the artistic and textile project Paloma Wool. [...]

2019  
3.
153 p, 1.8 MB La cultura com a factor essencial dels processos de desenvolupament i canvi social : Anàlisi crítica dels programes electorals en l'àmbit de cultura de les candidatures a les eleccions municipals de 2019 a l'Ajuntament de Barcelona / Torras Zamora, Arnau ; Tresserras Gaju, Joan Manuel (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació gira entorn a com les polítiques culturals han d'articular un model capaç d'incentivar processos de canvi social i empoderament, i com són capaçes de relacionar-se i elaborar models culturals capaços d'enforntar-se als reptes de les indústries culturals, la revolució digital i les noves tecnologies. [...]
La investigación gira en torno a cómo las políticas culturales deben articular un modelo capaz de incentivar procesos de cambio social y empoderamiento, y como son capaces de relacionarse y elaborar modelos culturales capaces de enforntar a los retos de las industrias culturales , la revolución digital y las nuevas tecnologías. [...]
The research revolves around how cultural policies should articulate a model capable of encouraging processes of social change and empowerment, and how they are able to relate and develop cultural models capable of addressing the challenges of cultural industries, the digital revolution and new technologies. [...]

2019  
4.
80 p, 1.3 MB Una identidad aún deteriorada : la persistencia del estigma hacia las personas con VIH en la prensa en Alemania y España / Jiménez Urbán, David ; Soriano Clemente, Jaume (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi pretén analitzar de manera crítica com el discurs de la premsa construeix la identitat social de les persones que viuen amb VIH. Històricament, aquesta identitat ha estat marcada per ideologies masclistes, homòfobes i classistes. [...]
El presente estudio pretende analizar de manera crítica cómo el discurso de la prensa construye la identidad social de las personas que viven con VIH. Históricamente, esta identidad ha estado marcada por ideologías machistas, homófobas y clasistas. [...]
The present study aims to critically analyze how the press discourse builds the social identity of people living with HIV. Historically, this identity has been marked by macho, homophobic and classist ideologies. [...]

2019  
5.
148 p, 3.5 MB Discursos de Ivan Duque y Gustavo Petro durante la campaña presidencial de Colombia del 2018 : Una mirada desde el análisis crítico del discurso y el populismo / Giraldo Ardila, María Angélica ; Vidal Castell, David (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té per objectiu analitzar els discursos d'Iván Duque i Gustavo Petro en la campaya presidencial de Colòmbia durant el 2018, des de l'anàlisi crític del discurs i des de la teoria populista. [...]
El presente trabajo tiene por objetivo analizar los discursos de Iván Duque y Gustavo Petro en la campaña presidencial de Colombia durante el 2018, desde el análisis crítico del discurso y des de la teoría populista. [...]
The objective of this paper is to analyze the speeches of Iván Duque and Gustavo Petro in the presidential campaign of Colombia during 2018, from the critical analysis of the discurse and from the populist theory. [...]

2019  
6.
120 p, 2.8 MB La Alfabetización Mediática e Informacional como conocimiento transversal en la Educación Secundaria Obligatoria / Aguilar Artacho, Irene ; Marín i Otto, Enric (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigación pretende poner en valor la inclusión de conocimientos sobre Alfabetización Mediática e Informacional (AMI) en la Educación Secundaria Obligatoria (ESO), concretamente en Catalunya. [...]
La investigació vol posar en valor la inclusió de coneixements sobre Alfabetització Mediàtica i Informacional (AMI) a l'Educació Secundària Obligatòria (ESO), concretament a Catalunya. Durant l'últim quart de segle, la comunicació ha experimentat un canvi de paradigma i la societat no ha rebut la formació necessària ni per combatre les problemàtiques derivades d'aquesta nova realitat ni per extreure el màxim benefici. [...]
The research aims to highlight the inclusion of knowledge about Media Literacy in High School Education, specifically in Catalonia. In the last quarter of a century, communication has undergone a paradigm shift and society does not receive the necessary training either to combat the problems arising from this new reality or to extract the maximum benefit. [...]

2019  
7.
107 p, 27.4 MB YouTuber : la realidad detrás de la pantalla / Ortiz Arrabal, Anna ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la figura del youtuber com a creador de contingut des d'un punt de vista extern a la plataforma. Alhora es proposa una breu aproximació al creixement i evolució de YouTube com a plataforma, tant en l'àmbit tecnològic com comercial, a més de l'estreta relació que manté amb la publicitat.
El presente trabajo aborda la figura del youtuber como creador de contenido desde un punto de vista externo a la plataforma. Paralelamente se propone una breve aproximación al crecimiento y evolución de YouTube como plataforma, tanto en el ámbito tecnológico como comercial, además de su estrecha relación con la publicidad.
The present work approaches the YouTuber's figure as content creator from an external point of view to the platform. At the same time, we propose a brief approach to the growth and evolution of YouTube as a platform, both in the technological and commercial field, as well as its close relationship with advertising.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
8.
111 p, 3.5 MB ¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram / Roca Blanquez, Melanie ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. [...]
Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. [...]
Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
60 p, 57.6 MB ANOUK : una història d'adopció / Sadurní Crespo, Mireia ; Escribano Royo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Anouk, una història d'adopció" és un projecte de documental que tracta les conseqüències de l'adopció a través de la mirada de l'Anouk, una noia de 21 anys que va ser adoptada a la Xina per la seva mare i que va arribar a Barcelona quan tenia dos anys. [...]
"Anouk, una historia de adopción" es un proyecto de documental que trata las consecuencias de la adopción a través de la mirada del Anouk, una chica de 21 años que fue adoptada en China por su madre y que llegó a Barcelona cuando tenía dos años. [...]
"Anouk, an adoption story" is a documentary project that shows the consequences of adoption from the look of Anouk, a 21-year-old girl who was adopted in China by her mother and arrived in Barcelona when she was two years old. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
119 p, 1.0 MB "En el Vallès". Una extrapolación de estilos y recursos cinematográficos hacia un contexto social y geográfico propio / Nogueras Rincon, Albert ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"En el Vallès" es la concepció i el desenvolupament d'un llargmetratge de ficció cinematogràfica, des d'una producció independent. El projecte exposa una bíblia audiovisual i un dossier per a la seva realització.
"En el Vallès" es la concepción y el desarrollo de un largometraje de ficción cinematográfica, desde una producción independiente. El proyecto expone una biblia audiovisual y un dossier de producción para su realización.
"En el Vallès" is the conception and the development of a feature film of cinematic fiction, since an independent production. The project esposes an audiovisual bible and dossier for his realisation.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Research literature : 1,472 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 6 records found  
1.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
48 documents
 UAB restricted access
2.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
3.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 UAB restricted access
4.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 UAB restricted access
5.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 UAB restricted access
6.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 UAB restricted access

Course materials 6,543 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 102.1 KB Redacció i Locució en Mitjans Audiovisuals [104973] / Ramajo Hernández, Natividad ; Tamborero Viadiu, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar els coneixements bàsics sobre l'escriptura i la narrativa periodístiques adequades als mitjans i suports audiovisuals des d'un punt de vista teòric i pràctic. [...]
El objetivo de la asignatura es aportar los conocimientos básicos sobre la escritura y la narrativa periodísticas adecuadas a lo.

2019-20
Graduat o Graduada en Periodisme [1432]
3 documents
2.
3 p, 95.0 KB Gabinets de Comunicació [103160] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Definir el paper dels gabinets de comunicació en el mix de màrqueting. Analitzar la seva evolució, funcions, serveis i eines de - Diferents tipologies de gabinets de comunicació. - Pla de Personal Branding - Establir una visió 360º "integrada" en la comunicació d'àmbit empresarial i d'institucio - Comunicació corporativa i de producte en les societats empresarials actuals. [...]
Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
3 p, 95.6 KB Pràctiques Externes [103151] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades, a través d'un blog informatiu de les pràctiques externes. [...]
Ver la versión en catalán y usar el traductor de google si fuera necesario.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
4 p, 99.0 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
4 p, 120.4 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. Per això, la imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i d'impacte visual. [...]
La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. Por eso, la imagen es fundamental para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
3 p, 95.2 KB Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques [103139] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Coneixement i desenvolupament de les tendències actuals de comunicació publicitària i de RRPP en l'àmbit empresarial. - Coneixement i pràctica de les ultimes eines de planificació de la comunicació de les - Coul Hunting - Aproximació a l'agència del futur. [...]
- Conocimiento y desarrollo de las tendencias actuales de comunicación publicitaria y de RRPP en el ambito empresarial. - Conocimiento y practica de las ultimas herramientas de planificación de la comunicación de las marcas. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
6 p, 110.5 KB Periodisme Polític i Parlamentari [103083] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Asssolir una visió crítica i responsable sobre el periodisme polític i el paper dels periodistes especialitzats en política. 2. Millorar les tècniques periodístiques adquirides en cursos anteriors per tal d'elaborar notícies, entrevistes, columnes d'anàlisi i reportatges. [...]
1. Alcanzar una visión crítica y responsable sobre el periodismo político y el papel de los periodistas especializados en política. 2. Mejorar las técnicas periodísticas adquiridas en cursos anteriores para elaborar noticias, entrevistas, columnas de análisis y reportajes. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
8.
5 p, 110.0 KB Documentació Periodística [103079] / Fuentes Pujol, Eulàlia ; González Quesada, Alfonso ; Jimenez Lopez, Angels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
GENERAL Proporcionar una base teòrica i pràctica de coneixements que permeti a l'alumnat adquirir competències informacionals relatives tant a l'organització i gestió documental com a la resolució de necessitats informatives pròpies de l'activitat periodística. [...]
GENERAL Proporcionar una base teórica y práctica de conocimientos que permita al alumnado adquirir competencias informacionales relativas tanto a la organzación y gestión documental como a la resolución de necesidades informativas propias de la actividad periodística. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
9.
5 p, 107.3 KB Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és desenvolupar les habilitats necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència. La semiòtica es una disciplina que ens ajuda a entendre el món i, consegüentment, els fenòmens culturals, des de una perspectiva analítica i crítica, per la qual cosa resulta una eina molt útil tant en la construcció dels relats (periodístics, polítics, de ficció, etc. [...]
El objetivo de la asignatura es desarrollar las habilidades necesarias para trabajar de manera eficiente el autoaprendizaje y la autoexigencia. La semiótica es una disciplina que nos ayuda a entender el mundo y, por consiguiente, los fenómenos culturales, desde una perspectiva analítica y crítica, por lo que resulta una herramienta muy útil tanto en la construcción de los relatos (periodísticos, políticos, de ficción , etc. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
10.
3 p, 96.0 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupament d'un Pla d'eficàcia comunicativa a partir dels problemes objectius de màrqueting plantejats per un determinat anunciant: anàlisi de marca, la seva problemàtica, la diagnosi del problema i la recerca de solucions creatives.
Los objetivos del módulo son: Desarrollo de un Plan de eficacia comunicativa a partir de los problemas objetivos de marketing planteados por un determinado anunciante: análisis de marca, su problemática, la diagnosis del problema y la búsqueda de soluciones creativas.

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents

Course materials : 6,543 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 207 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
2 documents
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Graphic and multimedia documents : 207 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.