Results overview: Found 7,263 records in 0.02 seconds.
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 3 records found
Research literature, 1,051 records found
Learning materials, 6 records found
Course materials, 5,997 records found
Graphic and multimedia documents, 207 records found
Periodical publications 1 records found  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Books and collections 3 records found  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Research literature 1,051 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
131 p, 38.2 MB Reportatge fotogràfic dels principals conflictes ambientals de Catalunya / Pairó Cortada, Paula ; Cervera Vallvé, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Catalunya és un territori que històricament ha viscut molts conflictes ambientals. Els grups ecologistes s'han anat expandint pel territori i actualment, darrere de cada conflicte hi ha una entitat ecologista reivindicant una solució. [...]
Cataluña es un territorio que históricamente ha vivido muchos conflictos ambientales. Los grupos ecologistas se han ido expandiendo por el territorio y actualmente, detrás de cada conflicto hay una entidad ecologista reivindicando una solución. [...]
Catalonia is a territory that has historically experienced many environmental conflicts. The environmental groups have been expanding by the territory and at the moment, behind each conflict there is an ecological entity claiming for solution. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
59 p, 11.7 MB Comunicación efectiva en Redes Sociales de contenido efímero. Snapchat / Caraballo Curiel, Sadery María ; Blanco, Josep Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reto de la tendencia hacia el contenido efímero en las redes sociales representa una dificultad para los profesionales del marketing cuando se trata de analizar y crear casos de éxito una vez finalizadas las campañas ya que los datos generados desaparecen y muy pocos están a disposición de las empresas. [...]
The challenge towards ephimeral content in social media networks represents a difficulty for marketers when it comes to analize and generate success cases of study after a digital campaign is finished, as the generated data disappear and very few are available to the Brand. [...]

2017
3 documents
3.
61 p, 2.7 MB Efectos del storytelling humorístico en el mercado digital de productos bancarios en Facebook : caso Oriental Bank en Puerto Rico / Rivera Ortiz, Iris E. ; Chalá Mejía, Priscila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La llegada de la comunicación digital ha supuesto un nuevo juego para todos, inclusive para una de las industrias más conservadoras en su forma de difundir mensajes: la banca. Posiblemente fue uno de los sectores que más tardó en incursionar de lleno en el mundo digital que no se circunscribe a la fase transaccional de un producto sino al establecimiento de conversaciones que generen un vínculo emocional con la marca. [...]
The arrival of digital communications has created a new field for us all, even for one of the most conservatives of sectors when it comes to issuing messages: banking. Possibly, it was one of the sectors that lagged the most in fully entering the digital world, not in terms of transactions but in generating two-way conversations capable of creating an emotional link to a brand. [...]

2017  
4.
52 p, 2.0 MB mPsoriasis. El uso de la mHealth por pacientes de Psoriasis en España / Jaramillo, Alexis ; Estanyol Casals, Elisenda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La revolución digital se mueve a un ritmo rápido y sin pausas. Las diferentes industrias han ido integrando gradualmente nuevas prácticas y tecnologías móviles en búsqueda de obtener nuevas soluciones a los diferentes tipos de problemas que enfrentan. [...]
The digital revolution is rapidly changing and without breaks. Several industries have been gradually integrating these new practices and mobile technologies to find new solutions to face the different problems they currently have. [...]

2017  
5.
90 p, 7.9 MB La Fórmula de la influencia / Salinas, María Alejandra ; Andreu Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram. Una plataforma. Más de 700 millones de usuarios. Estamos frente a la comunidad social con el crecimiento más rápido de nuestra época, (Instagram, 2017: n. p. ). En este mar de contenido, algunos se destacan sobre la superCicie, los favoritos de la plataforma nos abren una ventana a su mundo y dejamos que “nos entretengan con el mero hecho de vivir” (Mattei, 2011). [...]
Instagram. One platform. Over 700 million active users. We are facing one of the fastest growing social communities of our time (Instagram, 2017: n. p. ). In this sea of content only some will be seen from the surface, our favorites of this platform will show us fragments of their world, and we will let them “entertain us by the very act of living” (Mattei, 2011). [...]

2017
2 documents
6.
103 p, 2.4 MB La "Dieta informativa" de los mexicanos en Barcelona y su perspectiva sobre México en el contexto de vivir en el extranjero / Morales Mariscal, Claudia Sofia ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Considerando al migrante que establece relaciones sociales con el entorno de recepción y que, al mismo tiempo, se interesa en seguir conectado con la realidad de origen (familia, amigos, comunidad, nación); hoy en día lograr éste objetivo es más fácil que nunca antes. [...]
Considering the migrant who establishes social relations with their reception environment and, at the same time, is interested in being connected with their reality of origin (family, friends, community, and nation); today achieving this goal is easier than ever before. [...]
Considerant al migrant que estableix relacions socials amb l'entorn de recepció i que, al mateix temps, s'interessa en seguir connectat amb la realitat d'origen (família, amics, comunitat, nació…); avui dia assolir aquest objectiu és més fàcil que mai abans. [...]

2017  
7.
96 p, 1.3 MB El Fet trans a TV3 : la responsabilitat social dels mitjans en l'aprenentatge de la diversitat de gènere / Garcia Blanes, Marina ; Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El text analitza mitjançant la triangulació metodològica la producció i la recepció dels continguts periodístics en relació a les identitats trans a Catalunya. En primer lloc, es realitza una anàlisi de continguts prenent com univers d'estudi dos documentals emesos per la televisió pública catalana (TV3) l'any 2016. [...]
El texto analiza mediante la triangulación metodológica la producción y la recepción de los contenidos periodísticos en relación a las identidades trans en Cataluña. En primer lugar, realiza un análisis de contenido tomando como universo de estudio dos documentales emitidos por la televisión pública catalana (TV3) en 2016. [...]
The text analyzes through the methodological triangulation the production and reception of journalistic contents in relation to the trans identities in Catalonia. First, it performs a content analysis taking as a universe of study two documentaries 7 broadcasted by the Catalan public television (TV3) in 2016. [...]

2017  
8.
120 p, 1.8 MB També en català : la creació de versions en llengua catalana de tres diaris generalistes digitals d'àmbit estatal a la Catalunya del procés / Grivé i Ruiz, Albert ; Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball Final de Màster pretén destil·lar quins són els factors que han portat al sorgiment de tres publicacions de premsa generalista digital en llengua catalana relacionades amb capçaleres del mateix caire d'àmbit estatal editades en llengua castellana. [...]
El presente Trabajo Final de Máster pretende destilar cuales son los factores que han llevado al surgimiento de tres publicaciones de prensa generalista digital en lengua catalana relacionadas con cabeceras del mismo tipo de ámbito estatal editadas en lengua castellana. [...]
This Master's degree Final Project aims to show what are the factors that have led to the emergence of three digital press publications in Catalan language related to similar journals in the Spanish language that are published at State level. [...]

2017  
9.
126 p, 2.9 MB Tratamiento informativo de los periódicos nacionales de México sobre los asesinatos de periodistas en el Estado de Vercaruz (2011-2016) / Leos Andrade, Sara Esther ; Corominas, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En esta investigación se expone el tratamiento informativo que realizaron en su versión digital los periódicos mexicanos El Universal, La Jornada y Reforma respecto a 17 periodistas asesinados en el estado de Veracruz entre el año 2011 y el 2016. [...]
En aquesta investigació s'exposa el tractament informatiu que van realitzar en la seva versió digital els diaris mexicans El Universal, La Jornada i Reforma que fa a 17 periodistes assassinats en l'estat de Veracruz entre l'any 2011 i el 2016. [...]
This research exposes the mistreatment of information from the Mexican newspapers El Universal, La Jornada and Reforma in respect to the murder of 17 journalists in Veracruz between 2011 and 2016. The techniques I used include an analysis of descriptive content and a qualitative analysis based on framing style of Robert M. [...]

2017  
10.
128 p, 2.2 MB Cultura audiovisual y el mensaje político en los medios informativos de la cadena televisica RT. / Novozhilova, Anna ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La presente investigación se centra en el análisis de los titulares y partes relevantes de los informativos de la cadena televisiva RT desde dos perspectivas: política y artística. Con el fin de determinar el mensaje político y entender si RT es una “máquina propagandística” del Kremlin, se aplica el análisis critico del discurso a los informativos y las conclusiones se basan en las ideas elaboradas por Teun Van Dijk en sus obras principales. [...]
La present investigació es centra en l'anàlisi dels titulars i parts rellevants dels informatius de la cadena televisiva RT des de dues perspectives: la política i l'artística. Amb l'objectiu de determinar el missatge polític i entendre si RT és una “màquina propagandistica” del Kremlin, s'aplica l'anàlisi crítica del discurs als informatius i les conclusiones es basen en les idees elaborados per Teun Van Dijk en la seva proposta d'anàlisi crítica del discurs periodistic. [...]
The present study focuses on the analysis of the headlines and relevant sections of the news program broadcasted on the television network RT and is framed by two perspectives: political and artistic. [...]

2017  

Research literature : 1,051 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 6 records found  
1.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 UAB restricted access
2.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
3.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 UAB restricted access
4.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 UAB restricted access
5.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 UAB restricted access
6.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 UAB restricted access

Course materials 5,997 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 94.4 KB Models de Producció i Difusió de la Indústria Audiovisual [103020] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida en el segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura i que integra part de la matèria, Estructura del sistema audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Indústria Audiovisual, impartida en el segundo curso del grado. Por tanto, los objetivos formativos de esta asignatura intentaran materializar en el conjunto que forman con las otras asignaturas que integran parte de la materia, como por ejemplo Estructura del sistema audiovisual, que también tiene 6 créditos ECTS y es obligatoria. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
2.
5 p, 97.9 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
La asignatura se realiza en primer curso y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura el alumnado alcanzará objetivos fundamentales del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas, que le permitirá ser capaz de: -Transmitir información, ideas, problemas y soluciones sobre la actividad de la Publicidad y las Relaciones Públicas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
4 p, 91.3 KB Polítiques Culturals en el Capitalisme Global [42450] / Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El curs estudia el progressiu desplegament des de les administracions públiques occidentals de polítiques de foment de l'activitat cultural i de protecció dels propis sectors industrials, com una manera d'intervenir sobre àmbits com ara: la defensa del patrimoni lingüístic i cultural, la construcció de l'hegemonia interna i la vertebració de la "consciència nacional", l'assoliment d'influència internacional, l'assoliment d'uns nivells universals de coneixements i referències concebuts com una clau del desenvolupament econòmic, com a factor de les polítiques de benestar o com a base imprescindible per a la qualitat democràtica d'una societat. [...]
El curso estudia el progresivo desarrollo desde las administraciones públicas occidentales de políticas de fomento de la actividad cultural y de protección de los propios sectores industriales, como una manera de intervenir en ámbitos como: la defensa del patrimonio lingüístico y cultural, la construcción de la hegemonía interna y la vertebración de la "conciencia nacional", la obtención de influencia internacional, el logro de unos niveles universales de conocimientos y referencias concebidos como una clave del desarrollo económico, como factor de las políticas de bienestar, o como base imprescindible para la calidad democrática de una sociedad. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
4.
4 p, 89.8 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103861] / Cordoba Marin, Jessica ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Rodríguez Ortiz, Francesc ; Castillo Ros, Lorena ; Raab, Matthias Ulrich ; Muñoz Armijo, Laura ; Gutierrez Gonzalez, Yurena Maria ; Paz Afonso, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
5.
6 p, 101.4 KB Comunicació, Educació i Alfabetització Mediàtica [103125] / Pérez Tornero, José Manuel ; Cervi, Laura ; Pulido Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu central de l'assignatura és donar a concertar les relacions ens comunicació i educació i sensibilitzar a l'alumnat amb els problmeas i oportunitats que aquesta relació suscita. Es tracta, també que l'alumnat adquireixi capacitats per desenvolupar projectes educomunicativos.
El objetivo central de la asignatura es dar a concer las relaciones ente comunicación y educación y sensibilizar al alumando con los problemas y oportunidades que dicha relación suscita. Se trata, también de que el alumnado adquiera capacidades para desarrollar proyectos educomunicativos.

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
6.
4 p, 98.5 KB Disseny i Composició Visual en Comunicació Audiovisual [103846] / Maldonado López, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'emmarca en el camp del coneixement estètic, concretament en el del disseny gràfic tant l'estàtic com dinàmic. El seu objectiu: que els alumnes puguin realitzar treballs/exercicis de composició visual útils per a la seva posterior aplicació en la indústria de la comunicació audiovisual. [...]
La asignatura se enmarca en el campo de conocimiento estético,concretamente en el del diseño gráfico tanto el estático como dinámico. Su objetivo: que el alumnado pueda realizar trabajos / ejercicios de composición visual útiles para su posterior aplicación en la industria de la comunicación audiovisual. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
7.
4 p, 87.2 KB Fotoperiodisme [103119] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Cervera Vallve, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aproximar-nos a la fotografia periodística com a fenomen mediàtic i com a element de comprenssió, coneixement e interpretació de la realitat. Es parteix de la tècnica fotogràfica bàsica, de la història específica de la fotografia en les seves aplicacions en premsa, i de l'anàlisis dels procediments professionals de planificació, producció i edició fotogràfica, a fi de dotar els alumnes de competències específiques per a la realització, valoració i utilització d'imatges periodístiques.
Aproximarnos a la fotografía periodística como fenómeno mediático y como elemento de comprensión, conocimiento e interpretación de la realidad. Se parte de la técnica fotográfica básica, de la historia específica de la fotografía en sus aplicaciones en prensa, y de un análisis de los procedimientos profesionales de planificación, producción y edición fotográfica, con objeto de dotar a los alumnos de competencias específicas para la realización, valoración y utilización de imágenes periodísticas.

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
8.
6 p, 109.7 KB Periodismo Científico [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
2018-19
Grau en Periodisme [971]  
9.
5 p, 98.3 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Comunicación, impartida en el primer y segundo curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con el resto de las asignaturas de la materia, todas ellas de 6 créditos ECTS y de formación básica: Historia de la comunicación, Estructura de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales y Teorías de la comunicación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
10.
3 p, 88.4 KB Gèneres Cinematogràfics [103076] / Cabeza, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de l'itinerari de la Menció de Cinema. L'objectiu general és conèixer les convencions narratives i expressives dels diferents patrons genèrics del cinema de ficció, analitzant les tipologies establertes i reflexionant sobre la seva evolució al llarg de la història. [...]
Esta asignatura optativa de 6 ECTS forma parte del itinerario de la Mención de Géneros y Formatos Audiovisuales y también de la Mención de Cine. El objetivo general es conocer las convenciones narrativas y expresivas de los diferentes patrones genéricos del cine de ficción, analizando las tipologías establecidas y reflexionar sobre su evolución a lo largo de la historia. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents

Course materials : 5,997 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 207 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

Graphic and multimedia documents : 207 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.