Results overview: Found 9,511 records in 0.02 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 3 records found
Research literature, 2,050 records found
Learning materials, 7 records found
Course materials, 7,242 records found
Graphic and multimedia documents, 208 records found
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030 / Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  

Periodical publications 1 records found  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003
30 documents

Books and collections 3 records found  
1.
59 p, 1.5 MB Autoinforme d'acreditació Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015-
3 documents
2.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
3.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l'any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d'Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  

Research literature 2,050 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
106 p, 1.8 MB Las redes sociales como estrategia de difusión de la lucha contra las violencias de género : El caso de la Señal de Socorro / Moraes, Lua de ; Corominas, Maria, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu principal entendre el paper de les xarxes socials en relació amb la difusió de la lluita contra la violència de gènere. El cas estudiat és el del Senyal de Socors. [...]
El presente trabajo tiene como objetivo principal entender el papel de las redes sociales en relación a la difusión de la lucha contra la violencia de género. El caso estudiado es el de la Señal de Socorro. [...]
The main objective of this paper is to understand the role of social networks in relation to the dissemination fo the fight against gender violence. Tha case estudied is that of the Signal for Help. [...]

2022
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
2.
113 p, 17.2 MB Violencia machista en canales digitales : cómo abordar el problema desde una perspectiva comunicacional / Benavente Benavente, Andrea Belén ; Quercia Bertrand, Juan ; Rojas Castro, Samanta ; Vásquez Salazar, Juan Camilo ; Verdugo Herrera, Nicolás Ignacio ; Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El fenomen de la violència masclista en canals digitals és una problemàtica poc explorada i de mutació constant gràcies a noves plataformes i formats digitals. En aquest TFM realitzem un projecte de recerca des d'una aproximació descriptiva sense precedents, que ens va determinar com passa la violència masclista en canals digitals i quin és el seu nivell d'impacte a la societat. [...]
El fenómeno de la violencia machista en canales digitales es una problemática poco explorada y de constante mutación gracias a nuevas plataformas y formatos digitales. En el presente TFM realizamos un proyecto de investigación desde una aproximación descriptiva sin precedentes, que nos permitió determinar cómo ocurre la violencia machista en canales digitales y cuál es su nivel de impacto en la sociedad. [...]
The phenomenon of sexist violence on digital channels is a problem that has been little explored and is constantly changing thanks to new platforms and digital formats. In this TFM we carry out a research project from an unprecedented descriptive approach, which determined how sexist violence occurs in digital channels and what is its level of impact on society. [...]

2022
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
3.
171 p, 1.3 MB El usuario mercancía : La alienación del cognitariado en las plataformas sociales / Vázquez Paredes, Adrián ; Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aproximació a la subjectivitat de l'usuari com a peça fonamental del procés productiu que desenvolupen les plataformes socials. Aquesta investigació aborda la manera com l'usuari percep el seu paper a la cadena de valor que fan les empreses propietàries d'aquests territoris digitals i aprofundeix en l'alienació que experimenta l'individu com a consuencia d'aquest procés productiu que hem anomenat "treball digital latent".
Aproximación a la subjetividad del usuario como pieza fundamental del proceso productivo que desarrollan las plataformas sociales. Esta investigación aborda la manera en la que el usuario percibe su papel en la cadena de valor que realizan las empresas propietarias de estos territorios digitales y profundiza en la alieación que experimenta el individuo como consuencia de este proceso productivo al que hemos denominado "Trabajo digital latente".
Approach to the user's subjectivity as a comerstone of the production process developed by social platforms. This research adresses how the user perceives his role in the value chain carried out by companies which own digital territories and depens into the alienation experimented by the individual as a consequence of this productive process designated as "dormand digital work".

2022
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
4.
101 p, 936.2 KB La representación transgénero en la ficción seriada : El caso de 'Euphoria' en HBO / Martin, Nathalie ; Ferré Pavia, Carme, 1969- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu estudiar la representació del col·lectiu trans en la ficció seriada, a través de l'anàlisi de contingut de la primera temporada d'Euphoria (2019), creada per Sam Levinson. [...]
Este trabajo tiene como objetivo estudiar la representación del colectivo trans en la ficción seriada, a través del análisis de contenido de la primera temporada de Euphoria (2019), creada por Sam Levinson. [...]
This paper aims to study the representation of the trans collective in serialized fiction, through the content analysis of the first season of Euphoria (2019), created by Sam Levinson. Delimiting the study sample to the streaming platform HBO Max, other works that also include trans characters, positively or pejoratively, are determined. [...]

2022
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
5.
135 p, 1.9 MB Narrativas Interseccionales sobre la Noche en el Nuevo Cine Latinoamericano Una propuesta desde los Estudios Culturales / Márquez Rosales, Gabriela Paz ; Gayà Morla, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pilot és una proposta des dels estudis culturals que se centra a la nit entenent-la com a narrativa mediàtica. L'objectiu és comprendre la manera com aquesta es representa com a temps/espai territori a través de l'anàlisi audiovisual de 14 pel·lícules del nou cinema llatinoamericà disponibles a plataformes de streaming que han estat premiades a festivals internacionals. [...]
El presente estudio piloto es una propuesta desde los estudios culturales que se centra en la noche entendiendola como narrativa mediática. El objetivo es comprender la manera en que esta se representa como tiempo/espacio territorio a través del análisis audiovisual de 14 películas del nuevo cine latinoamericano disponibles en plataformas de streaming que han sido premiadas en festivales internacionales. [...]
This pilot study is a proposal from cultural studies that focuses on the night, understanding it as a media narrative. The objective is to understand the way in which this is represented as a time/space territory through the audiovisual analysis of 14 films of the new Latin American cinema available on streaming platforms that have been awarded at international festivals. [...]

2022
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
6.
208 p, 86.3 MB Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva / Cuesta Moreno, Clara ; Federico Batlle, Berta ; Fornas García, Laura ; Garcia i Aguilar, Silvia ; Hernández Moya, Laia ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions.
El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones.
The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
124 p, 27.0 MB El Metaverso : ¿cómo será la publicidad del futuro y como contactarán las marcas con los consumidores? Una propuesta para la NBA / Bernabeu Vara, Èlia ; Crespo Doncel, Daniel ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realment experimentarem una revolució que modificarà la manera com vivim, treballem i ens relacionem? Com no vam obtenir una resposta clara, ens hem endinsat al món del Metavers: per entendre, contextualitzar-lo i, finalment, intentar esbrinar els futurs passos que haurà de fer la publicitat per adaptar-se. [...]
¿Realmente experimentaremos una revolución que modificará la forma en que vivimos, trabajamos y nos relacionamos? Al no obtener una respuesta clara, nos hemos adentrado en el mundo del Metaverso: para entenderlo, contextualizarlo y, finalmente, intentar averiguar los futuros pasos que va a tener que dar la publicidad para adaptarse. [...]
Will we really experience a revolution that will change the way we live, work and relate to each other? With no clear answer, we have ventured into the world of the Metaverse: to understand it, to contextualise it and, finally, to try to figure out the future steps that advertising will have to take in order to adapt. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
383 p, 20.5 MB Cube : una nueva dimensión hacia el ocio del futuro / Farrés i Cardona, Sara ; Serra Vilà, Neus ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'augment de la digitalització, gran part de les activitats culturals d'entreteniment estan perdent força. Cube és una innovadora proposta que mescla la cultura tradicional amb la tecnologia per oferir un servei d'entreteniment a gran escala, personalitzable i completament immersiu.
Ante el aumento de la digitalización, gran parte de las actividades culturales de entretenimiento están perdiendo fuerza. Cube es una propuesta innovadora que mezcla la cultura tradicional con la tecnología para ofrecer un servicio de entretenimiento a gran escala, personalizable y completamente inmersivo.
In the face of increasing digitalization, much of the cultural entertainment activities are losing steam. The Cube is an innovative proposal that blends traditional culture with technology to offer a large-scale, customisable and fully immersive entertainment service.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
244 p, 20.3 MB JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista / Blasco Claramonte, Maria ; Contreras Pineda, Andrea ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini.
Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo.
This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
163 p, 18.4 MB Nusaltes : creació d'una agència de publicitat a l'Alt Empordà / Gassó Torrens, Andrea ; Juncarol Tarradas, Marc ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la creació de Nusaltres, una agència de publicitat de serveis plens a la comarca gironina de l'Alt Empordà, que potencia les relacions entre empreses en cerca d'un benefici comú i del territori. [...]
Este proyecto se basa en la creación de Nusaltres, una agencia de publicidad de servicios plenos en la comarca gerundense del Alt Empordà, que potencia las relaciones entre empresas en busca de un beneficio común y del territorio. [...]
This project is based on the creation of Nusaltres, a full-service advertising agency in the region of Girona in the Alt Empordà, which enhances relations between companies in search of a common benefit and territory. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 2,050 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 7 records found  
1.
5 p, 1.3 MB COMTEC Centre, condicions d'ús / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condicions d'ús de l'espai COMTEC Centre, situat a la segona planta de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2021 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)  
2.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
48 documents
 UAB restricted access
3.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
4.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 UAB restricted access
5.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 UAB restricted access
6.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 UAB restricted access
7.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 UAB restricted access

Course materials 7,242 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
28 p, 5.4 MB UAB, la teva opció. Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentacions dels graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 (Presentacions dels graus)
5 documents
2.
4 p, 247.2 KB Models de negoci d'empreses comunicatives [104800] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Finalitzat el curs, s'espera que l'estudiant hagi assolit una sèrie d'objetius que inclouen el coneixement dels conceptes i instruments bàsics que s'utilitzen habitualment en el context dels models de negoci d'empreses comunicatives.
At the end of the course, the student is expected to have achieved a series of objectives that include the knowledge of the basic concepts and instruments that are commonly used in the context of the business models of communicative companies.

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
3.
4 p, 247.2 KB Models de negoci d'empreses comunicatives [104800] / Rialp Criado, Àlex ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Continguts: Anàlisi dels models econòmics dels diversos tipus d'organitzacions. Bases per a la planificació, creació i gestió d'una empresa comunicativa. Estratègia de nou negoci i el Business Pla. [...]
Contenidos: Análisis de los modelos económicos de los diversos tipos de organizaciones. Bases para la planificación, creación y gestión de una empresa comunicativa. Estrategia de nuevo negocio y el Business Plan. [...]
Content: Analysis of the economic models of the different types of organizations. Foundations for the planning, creation and management of a communicative company. New business strategy and Business Plan. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
5 p, 104.3 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
4 p, 101.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutierrez Garcia, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernandez Peña, Emilio ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sanchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
5 p, 126.7 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
To learn a set of creative advertising strategies and media planning techniques which are adapted to advanced commercial communications' environments. The module is divided into two blocks: a) Advertising and Communications' Strategy; b) Media Planning.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
7.
4 p, 104.7 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
8.
4 p, 106.3 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Gutierrez Garcia, María ; Martin Pascual, Miguel Angel ; Ávalos del Pino, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
5 p, 105.1 KB Intel·ligència Artificial en la Comunicació [106672] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una visió general però completa de què és la intel·ligència artificial, les seves possibilitats i l'aplicació d'aquestes tecnologies a l'àmbit de la comunicació. 1. Estudi, anàlisi i teoria dels sistemes d'intel·ligència artificial. [...]
Have an overview but complete of what is artificial intelligence, its possibilities and the application of these technologies in the 1. Study, analysis and theory of artificial intelligence systems. [...]
Tener una visión general pero completa de qué es la inteligencia artificial, sus posibilidades y la aplicación de estas tecnología 1. Estudio, análisis y teoría de los sistemas de inteligencia artificial. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
10.
4 p, 105.9 KB Disseny, Gestió de Continguts i Estratègia a les Plataformes Socials [105013] / Ortuño Iserte, Xavier ; Salla García, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les xarxes socials, entendre les plataformes de publicació de continguts i les seves característiques. 2. Crear continguts per a xarxes socials seguint les pautes de publicació i disseny per a pantalles. [...]
1. Know the social networks, understand the platforms of publication of contents and his characteristics. 2. Create content for social networks following the guidelines for publication and design for screens. [...]
1. Conocer las redes sociales, entender las plataformas de publicación de contenidos y sus características. 2. Crear contenidos para redes sociales siguiendo las pautas de publicación y diseño para pantallas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents

Course materials : 7,242 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 208 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
1 p, 144.2 KB Aquest és el relat del patriarcat, quin és el nostre? / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Gayà Morlà, Catalina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roldán Lozano, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Rodríguez Escoin, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Exposició organitzada per la Comissió d'Igualtat de la Facultat de Ciències de la Comunicació i la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, entre el 24 de novembre de 2022 i el 6 de gener de 2023, amb motiu del 25N, Dia Internacional contra les Violències Masclistes.
2022
46 documents
2.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  
3.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
4.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
5.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
2 documents
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Graphic and multimedia documents : 208 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.