1.
|
371 p, 203.2 MB |
Creació d'una marca de pícnics i el seu pla de comunicació
/
Buxó Escoté, Helena ;
Comas Gallardo, Mariona ;
Moreno Martín, Marta ;
Vives Gay, Jana ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte va nàixer com una alternativa d'oci en una situació de crisis sanitària (COVID-19), però ara mateix s'ha convertit en un projecte amb visió de futur per poder existir un cop passada la pandèmia. [...] Este proyecto nació como una alternativa de ocio en una situación de crisis sanitaria (COVID-19), pero ahora se ha convertido en un proyecto con visión de futuro para poder existir una vez pasada la pandemia. [...] This project was born as a leisure alternative in a situation of health crisis (COVID-19), but has now become a forward-looking project to be able to exist once the pandemic has passed. The project is the creation of a brand of picnics addressed to young people adapted to their economic and leisure needs, while respecting the environment. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
290 p, 162.9 MB |
Estudi i reformulació de la marca "PdePà"
/
Alomar Queraltó, Miriam ;
Polo i Zorn, Estel·la del Mar ;
Pugibert i Comín, Ona ;
Rueda Hurtado, Marta ;
Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca es duu a terme un estudi en profunditat de la marca gironina PdePà (cafeteria). Després de l'anàlisi, s'han extret diverses conclusions sobre l'estudi i es proposa un nou pla de comunicació i rebranding de la marca PdePà per tal de millorar la seva imatge i posicionament. En este trabajo de investigación se realizó un estudio en profundidad de la marca gironina PdePà (cafetería). Tras el análisis, se han extraído diversas conclusiones sobre el estudio y se propone un nuevo plan de comunicación y rebranding de la marca PdePà para mejorar su imagen y posicionamiento. In this research work, an in-depth study of the Girona brand PdePà (coffee shops) was carried out. After the analysis, several conclusions were drawn from the study and a new communication and rebranding plan was proposed for the PdePà brand to improve its image and positioning.
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
|
4.
|
93 p, 40.6 MB |
Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu
/
Porredon Blàzquez, Maria ;
Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector. Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector. Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
155 p, 4.6 MB |
¿Cómo afectan los filtros de Instagram a la autoestima de los jóvenes?
/
Torras Ferrando, Laura ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els filtres d'Instagram difonen uns estereotips de bellesa alineats amb el cànon estètic actual. Els joves, principals usuaris d'aquesta eina, distorsionesn el seu rostre per tal d'assemblar-se a aquest ideal, fet que els hi pot provocar inseguretats i complexes. [...] Los filtros de Instagram difunden unes estereotipos de belleza alineados con el canon estético actual. Los jóvenes, principales usuarios de esta herramienta, distorsionan su rostro con tal de asemejarse a este ideal, lo cual les puede provocar inseguridades y complejos. [...] Instagram filters spread beauty stereotypes aligned with the current aesthetic canon. Young people, the main users of this tools, distort their faces in order to resemble this ideal which can lead to insecurities and complexes. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
163 p, 29.1 MB |
Claudia Sloan : plan de comunicación de marca personal
/
Sueiro Vela, Claudia ;
Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, en el qual s'ha dut a terme la creació de la meva marca personal i el seu pla de comunicació. La metodologia amb la que s'ha desenvolupat el projecte el divideix en diferents fases. [...] Este documento contiene la memoria de mi TFG, en el que se ha llevado a cabo la creación de mi marca personal y su plan de comunicación. La metodología con la que se ha desarrollado el proyecto lo divide en distintas fases. [...] This document contains the report of my TFG, in which the creation of my personal brand and its communication plan has been carried out. The methodology used to develop the project divides it into different phases. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
134 p, 288.0 MB |
Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje
/
Solé Sinués, Clara ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...] El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...] This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
|
9.
|
190 p, 6.7 MB |
Estudi de les claus narratives audiovisuals del tràiler del thriller de suspens i la seva adaptació a Instagram
/
Romacho Sempere, Marina ;
Morales Morante, Luís Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén identificar la narrativa del thriller de suspens així com l'estètica i estructura del tràiler d'aquest subgènere / metagènere per extraure, finalment, les claus narratives audiovisuals. [...] Este trabajo de investigación pretende identificar la narrativa del thriller de suspense, así como la estética y estructura del tráiler de este subgénero / metagénero para extraer, finalmente, las claves narrativas audiovisuales. [...] This research seeks to identify the the narrative of the suspense thriller as well as the aesthetics and structure of the trailer of this subgenre / metagenre to extract, finally, the audiovisual narrative keys. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
112 p, 50.4 MB |
Heura : plan de comunicación
/
Rodríguez Franco, Núria ;
Úbeda Pla, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de Fi de Grau té com a objectiu principal dissenyar un Pla de Comunicació, en àmbit tant estratègic com creatiu per a la marca de carn vegetal "Heura". Aquest pla es planteja en les següents fases: La base teòrica del projecte, la investigació (de la marca i el seu entorn, la seva comunicació i stakeholders) i el desenvolupament i implementació de les estratègies de comunicació. Este proyecto de Fin de Grado tiene como objetivo principal diseñar un Plan de Comunicación, en ámbito tanto estratégico como creativo para la marca de carne vegetal "Heura". Este plan se plantea en las siguientes fases: La base teórica del proyecto, la investigación (de la marca y su entorno, su comunicación y stakeholders) y el desarrollo e implementación de las estrategias de comunicación. This final degree project has as the main goal to design a Communication Plan, in a strategic and creative field, for the vegetable meat brand "Heura". This plan is presented in the following phases: The theoretical basis of the project, the investigation (of the brand and its environment, its communication and stakeholders) and the development and implementation of communication strategies.
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|