Puerto de Indias : reestructuración de la identidad visual y la comunicación de la ginebra sevillana
Pradas Miranda, Júlia
Rodríguez Hidalga, Rubén
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
Puerto de Indias : reestructuració de la identitat visual i la comunicació de la ginebra sevillana |
Additional title: |
Puerto de Indias : restructuring of the visual identity and communication of the Sevillian gin |
Date: |
2023 |
Description: |
194 pag. |
Abstract: |
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar i reestructurar la comunicació de la marca Puerto de Indias i dotar-la d'un nou concepte creatiu, mitjançant un treball d'investigació profund sobre la marca i l'entorn des del punt de vista del màrqueting, la comunicació i el disseny; l'elaboració d'un pla de marketing i la redacció d'un brief que sigui el punt de partida de la nova comunicació. |
Abstract: |
El objetivo de este proyecto es analizar y reestructurar la comunicación de la marca Puerto de Indias y dotarla de un nuevo concepto creativo, mediante un trabajo de investigación profundo sobre la marca y el entorno desde el punto de vista del marketing, la comunicación y el diseño; la elaboración de un plan de marketing y la redacción de un brief que sea el punto de partida de la nueva comunicación. |
Abstract: |
The aim of this project is to analyze and restructure the communication of Puerto de Indias brand and provide it with a new creative concept, through a research work on the brand and the business environment from a marketing, communication and design perspective; creating a marketing plan and writing a brief that sets the starting point of the new communication. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball final de grau |
Subject: |
Ginebra ;
Pla de comunicació ;
Begudes espirituoses ;
Branding ;
Restyling |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2023-11-15, last modified 2023-11-19