Puerto de Indias : reestructuración de la identidad visual y la comunicación de la ginebra sevillana
Pradas Miranda, Júlia
Rodríguez Hidalga, Rubén
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Puerto de Indias : reestructuració de la identitat visual i la comunicació de la ginebra sevillana
Additional title: Puerto de Indias : restructuring of the visual identity and communication of the Sevillian gin
Date: 2023
Description: 194 pag.
Abstract: L'objectiu d'aquest projecte és analitzar i reestructurar la comunicació de la marca Puerto de Indias i dotar-la d'un nou concepte creatiu, mitjançant un treball d'investigació profund sobre la marca i l'entorn des del punt de vista del màrqueting, la comunicació i el disseny; l'elaboració d'un pla de marketing i la redacció d'un brief que sigui el punt de partida de la nova comunicació.
Abstract: El objetivo de este proyecto es analizar y reestructurar la comunicación de la marca Puerto de Indias y dotarla de un nuevo concepto creativo, mediante un trabajo de investigación profundo sobre la marca y el entorno desde el punto de vista del marketing, la comunicación y el diseño; la elaboración de un plan de marketing y la redacción de un brief que sea el punto de partida de la nueva comunicación.
Abstract: The aim of this project is to analyze and restructure the communication of Puerto de Indias brand and provide it with a new creative concept, through a research work on the brand and the business environment from a marketing, communication and design perspective; creating a marketing plan and writing a brief that sets the starting point of the new communication.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Ginebra ; Pla de comunicació ; Begudes espirituoses ; Branding ; Restyling



194 p, 51.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-15, last modified 2023-11-19



   Favorit i Compartir