Geolocalitzar el coneixement per a 'centennials'
Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Perpinyà i Morera, Remei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Fecha: 2021
Resumen: Els estudiants universitaris són experts a consultar adreces i calcular rutes en mapes virtuals. Però són capaços de geolocalitzar el coneixement? La comunicació presenta una experiència sobre geolocalització portada a terme per un equip que treballa en àrees i facultats diferents. S'expliquen estratègies ajustades als nous perfils dels centennials, tot aprofitant les seves destreses. Aquestes estratègies permeten vincular informacions sobre qualsevol tema i ajuden a oferir una visió global.
Resumen: College students are expert at querying directions and calculating routes on virtual maps. However, are they able to geolocate knowledge? The communication presents an experience of geolocation carried out by a team working in different areas and faculties. They explain strategies tailored to the new profiles of centennials, while leveraging their skills. These strategies allow linking information on any topic, and help to provide an overview.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Ensenyament universitari ; Mapes ; Geolocalització ; Cultura ; Aprenentatge ; Interdisciplinarietat ; University Education ; Maps ; Geolocation ; Culture ; Learning ; Interdisciplinarity
Publicado en: Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 5 (2021) , ISSN 2385-6203

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/389904


18 p, 1.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Gabinete de Comunicación y Educación
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2022-07-22, última modificación el 2023-07-11



   Favorit i Compartir