Geolocalitzar el coneixement per a 'centennials'
Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Perpinyà i Morera, Remei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Data: 2021
Resum: Els estudiants universitaris són experts a consultar adreces i calcular rutes en mapes virtuals. Però són capaços de geolocalitzar el coneixement? La comunicació presenta una experiència sobre geolocalització portada a terme per un equip que treballa en àrees i facultats diferents. S'expliquen estratègies ajustades als nous perfils dels centennials, tot aprofitant les seves destreses. Aquestes estratègies permeten vincular informacions sobre qualsevol tema i ajuden a oferir una visió global.
Resum: College students are expert at querying directions and calculating routes on virtual maps. However, are they able to geolocate knowledge? The communication presents an experience of geolocation carried out by a team working in different areas and faculties. They explain strategies tailored to the new profiles of centennials, while leveraging their skills. These strategies allow linking information on any topic, and help to provide an overview.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ensenyament universitari ; Mapes ; Geolocalització ; Cultura ; Aprenentatge ; Interdisciplinarietat ; University Education ; Maps ; Geolocation ; Culture ; Learning ; Interdisciplinarity
Publicat a: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 5 (2021) , ISSN 2385-6203

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/389904


18 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gabinet de Comunicació i Educació
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2022-07-22, darrera modificació el 2024-04-16



   Favorit i Compartir