Millora de competències personals i prosocials a través de projectes d'Aprenentatge i Servei : Projectes de compromís social realitzats entre alumnes del Grau d'Educació Infantil i les escoles
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Fecha: 2016
Resumen: Aquesta recerca mostra els resultats sobre la percepció de les competències personals i pro-socials de 575 estudiants d'educació Infantil i primària fent el pràcticum, a través d'un qüestionari. L'estudi també analitza de forma qualitativa els canvis de 23 estudiants. Els resultats mostren com els estudiants solen tenir una percepció molt alta sobre les pròpies capacitats i que els alumnes que fan projectes amb compromís social, com l'ApS, perceben que han millorat més les seves competències.
Resumen: This research shows the results of the students' perception of their personal and pro-social competences development. 575 Early Childhood and Primary Education students used a questionnaire to evaluate their competences. This study also analyses 23 students in depth. These results show us that students tend to perceive their own competences very highly. It also demonstrates that the students who implement Engagement projects,such as Service Learning, feel that they have improved their competences.
Ayudas: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca ARMIF 2014 (00049)
Nota: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/875
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: ApS ; Aprenentatge i Servei ; Compromís Social ; Pràcticum universitari ; Educació infantil i primària ; Escola ; Service Learning ; Engagement ; University internship ; Early Childhood school
Publicado en: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203



9 p, 516.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2022-09-15, última modificación el 2024-04-16



   Favorit i Compartir