Millorem l'aula de plàstica. Un projecte d'aps en Educació Artística en el pràcticum del Grau d'Educació Primària
París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Barcelona : Edicions de la Universitat de Barcelona, 2018
Resum: En aquesta narrativa presentem un projecte sorgit al llarg de l'últim pràcticum que una estudiant va realitzar durant el grau d'Educació Primària a la Universitat Autònoma de Barcelona. La Cristina va realitzar el pràcticum a l'Escola Bisbat d'Ègara, de Terrassa, on va fer una proposta fantàstica d'aprenentatge servei que va beneficiar tant els mestres de l'Escola com els infants i ella mateixa, i que plantejava un gran repte: millorar l'aula de plàstica de l'Escola, perquè va detectar que els mestres treballaven l'educació artística dins l'aula utilitzant materials molt limitats i poc variats. En el grau d'Educació Primària, la Cristina va poder experimentar, en les assignatures troncals de l'àrea, que l'educació artística no consisteix només a fer manualitats i que a l'escola cal millorar els espais, els materials i els estímuls visuals per tal que els estudiants treballin en entorns rics, estimulants i estèticament suggeridors d'experiències artístiques.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Construint vincles entre universitati societat. 20 experiències d'aprenentatge serveia les universitats catalanes, 2018, p. 187-197, ISBN 978-84-9168-210-3



11 p, 363.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2022-09-15, darrera modificació el 2023-03-30



   Favorit i Compartir