Millorem l'aula de plàstica. Un projecte d'aps en Educació Artística en el pràcticum del Grau d'Educació Primària
París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona)
Publicación: |
Barcelona : Edicions de la Universitat de Barcelona, 2018 |
Resumen: |
En aquesta narrativa presentem un projecte sorgit al llarg de l'últim pràcticum que una estudiant va realitzar durant el grau d'Educació Primària a la Universitat Autònoma de Barcelona. La Cristina va realitzar el pràcticum a l'Escola Bisbat d'Ègara, de Terrassa, on va fer una proposta fantàstica d'aprenentatge servei que va beneficiar tant els mestres de l'Escola com els infants i ella mateixa, i que plantejava un gran repte: millorar l'aula de plàstica de l'Escola, perquè va detectar que els mestres treballaven l'educació artística dins l'aula utilitzant materials molt limitats i poc variats. En el grau d'Educació Primària, la Cristina va poder experimentar, en les assignatures troncals de l'àrea, que l'educació artística no consisteix només a fer manualitats i que a l'escola cal millorar els espais, els materials i els estímuls visuals per tal que els estudiants treballin en entorns rics, estimulants i estèticament suggeridors d'experiències artístiques. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Capítol de llibre |
Publicado en: |
Construint vincles entre universitati societat. 20 experiències d'aprenentatge serveia les universitats catalanes, 2018, p. 187-197, ISBN 978-84-9168-210-3 |
El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones >
Capítulos de libros
Registro creado el 2022-09-15, última modificación el 2023-03-30