Vivaldi website and visual identity
Tottolo, Lara (CO2 Value Europe)
Acondicionamiento Tarrasense Associacion (LEITAT)
Universitat Autònoma de Barcelona

Data: 2021
Descripció: 30 pag.
Resum: The aim of the website and visual identity is to support the effective uptake of the project's outcome by the targeted stakeholders. The deliverable consists in the creation of the following communication tools and material:The visual identity, which includes the project logo and templates for presentation and reporting. The visual identity will make the project and its outcomes recognisable by the targeted stakeholders and offer the consortium effective material to present and report the work done in each WP. The project's website, which is designed following VIVALDI visual identity and in conformity with the General Data Protection Rules.
Ajuts: European Commission 101000441
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Informe
Matèria: WEB ; H2020 ; Visual identity ; Logo

Adreça del projecte: https://www.vivaldi-h2020.eu/


33 p, 3.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2022-10-31, darrera modificació el 2023-02-03



   Favorit i Compartir