La divisió de l'independentisme envers el conflicte israelopalestí : interès vs. valors
Payet Roca, Arnau
Soler i Lecha, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Universitat Autònoma de Barcelona

Título variante: La división del independentismo hacia el conflicto israelí-palestino : interés vs valores
Título variante: The division of independentism against the Israeli-Palestinian conflict : Interest vs. values
Fecha: 2022
Resumen: El conflicte entre Israel i Palestina sempre ha estat present en la societat catalana per les semblances que es poden trobar entre el poble palestí o israelià i el poble català. La societat catalana, com en tots els temes amb extrems oposats, ha tendit a la divisió entre aquells que se sentien identificats amb el poble d'Israel i aquells que se sentien identificats amb el poble de Palestina. La divisió entre els simpatitzants amb Israel i els simpatitzants amb Palestina va passar a l'esfera institucional quan la política catalana va fer un gir radical cap a l'independentisme.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Ciència política i gestió pública [2500259]
Plan de estudios: Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
Documento: Treball final de grau ; Text



TFG
30 p, 600.1 KB

Resum executiu
3 p, 115.2 KB

Pòster
1 p, 644.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado

 Registro creado el 2023-03-07, última modificación el 2025-11-12



   Favorit i Compartir