Influencia del neuromarketing en la percepción de carteles publicitarios : factores determinantes en la atención - Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (Universitat Ramon Llull. Blanquerna) ; Gutiérrez-Aragón, Óscar (Universitat de Girona. Escola Universitària Mediterrani) ; Vidal-Portés, Eduard (Universitat Ramon Llull. Blanquerna) ; Pujol-Cordero, Oriol (Universitat de Girona. Escola Universitària Mediterrani)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>