Una mirada seriosa a la Girona francesa
Figueres, Josep M. 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2023
Abstract: La resistència, els setges, l'ocupació, la lluita. . . generaren una ingent bibliografia i, encara més, una bibliografia apassionada influïda per l'època; a «Girona francesa 1812/14», la ment lúcida i preparada de Lluís Maria de Puig s'hi acara amb la voluntat de fixar-s'hi detingudament i el resultat és una sòlida obra ben reconeguda.
Abstract: Index de les obres ressenyades: Lluís Maria de PUIG I OLIVER, Girona francesa 1812/1814. Girona : Gòthia, 1976.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català
Document: Article de diari ; divulgació ; Versió publicada
Published in: Diari de Girona, 29 gener 2023, p. 6-7, ISSN 2341-524X



1 p, 594.4 KB

The record appears in these collections:
Personal and institutional archives > Journalism Collection of Josep Maria Figueres i Artigues
Articles > Journalistic collaborations
Articles > Published articles
Articles > Dissemination

 Record created 2023-05-23, last modified 2026-01-19



   Favorit i Compartir