Simulació i Remostreig [104868]
Alabert, Aureli
Borràs Amoraga, Roger
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Títol variant: Simulation and Resampling
Títol variant: Simulación y Remuestreo
Data: 2023-24
Resum: Aprendre com generar mostres amb ordinador i aplicar-ho a l'anàlisi de sistemes complexos i l'optimització de processos. Aprendre les tècniques de remostreig en inferència estadística i aprenentatge automàtic.
Resum: To learn how to produce random samples with a computer and how to apply it to the analysis of complex systems, the process optimisation. To learn the resampling techniques in statistical inference and machine learning.
Resum: Aprender cómo generar muestras con ordenador y aplicarlo al análisis de sistemas complejos y la optimización de procesos. Aprender las técnicas de remuestreo en inferencia estadística y aprendizaje automático.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Estadística Aplicada [2503852]
Pla d'estudis: Grau en Estadística Aplicada [1424] ; Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 101.3 KB

Anglès
4 p, 100.5 KB

Castellà
4 p, 101.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-06-27, darrera modificació el 2023-10-04



   Favorit i Compartir