Analítica Digital [104753]
Padilla Molina, Adrián
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Digital Analytics
Data: 2023-24
Resum: Aprendre les tècniques de recol·lecció de dades per a l'elaboració d'informes a partir de la informació obtinguda d'Internet per optimitzar processos. S'aprofundirà també en els sistemes de mesurament i recollida de dades i eines d'analítica web. L'analítica de social media i analítica Mobile hi tindrà un paper destacat, així com les estratègies de mesura.
Resum: Learn data collection techniques for preparing reports based on information obtained from the Internet in order to optimize processes. Measurement and data collection systems and web analytics tools will also be delved into. Social media analytics and Mobile analytics will play a prominent role, as well as measurement strategies.
Resum: Aprender las técnicas de recolección de datos para la elaboración de informes a partir de la información obtenida de Internet con el fin de optimizar procesos. Se ahondará también en los sistemas de medición y recogida de datos y las herramientas de analítica web. La analítica de social media y analítica Mobile tendrá un papel destacado, así como las estrategias de medición.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.6 KB

Anglès
5 p, 105.3 KB

Castellà
5 p, 106.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-07, darrera modificació el 2024-01-25



   Favorit i Compartir