Gestió de la Qualitat Turística [104957]
Lozano Alfaro, Isaac
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Títol variant: Tourism Quality Management
Títol variant: Gestión de la Calidad Turística
Data: 2023-24
Resum: Aquesta assignatura pretén que l'estudiant adquireixi les competències necessàries per a comprendre conceptes i tècniques qualitatives en l'àmbit turístic, permetent analitzar i avaluar processos de gestió de la qualitat. Igualment s'abordaran aspectes socials i mediambientals del sector turístic amb l'objectiu d'assegurar la millora continua de les empreses. Al finalitzar l'assignatura l'alumne serà capaç de: Conèixer els models més reñllevants de gestió de la qualitat dels productes i serveis. Comprendre, aplicar i valorar mètodes qualitatius. Identificar els aspectes socials i medi ambientals de la qualitat. Avaluar i interpretar sistemes de gestió de la qualitat per contribuir en la millora empresarial.
Resum: This course aims to provide students with the necessary skills to understand qualitative concepts and techniques in tourism industry, enabling them to analyse and evaluate quality management processes. Social and environmental aspects of tourism sector will also be approached in order to ensure companies with quality continuous improvement. At the end of the course the student will be able to: To know the most relevant models of quality management Understand, apply and evaluate qualitative methods Identify social and environmental aspects of quality Evaluate and interpret quality management systems to contribute to business performance.
Resum: Esta asignatura pretende que el estudiante adquiera las competencias necesarias para comprender conceptos y técnicas cualitativas en el ámbito turístico, permitiéndole analizar y evaluar procesos de la gestión de la calidad. Igualmente se abordarán aspectos sociales y medioambientales del sector turístico con el objetivo de asegurar la mejora continua de las empresas. Al finalizar la asignatura el alumno será capaz de: Conocer los modelos más relevantes de gestión de la calidad de los productos y servicios Comprender, aplicar y valorar métodos cualitativos. Identificar los aspectos sociales y medioambientales de la calidad. Evaluar e interpretar sistemas de gestión de la calidad para contribuir en la mejora empresarial.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Turisme [2500894]
Pla d'estudis: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.8 KB

Anglès
5 p, 108.0 KB

Castellà
5 p, 108.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2024-02-10



   Favorit i Compartir