Clinical monitoring of multiple sclerosis patients using digital technology
Midaglia Fernández, Luciana
Montalbán Gairín, Xavier, dir.
Sastre-Garriga, Jaume, dir.
Fonollosa Pla, Vicent, dir.

Date: 2023
Abstract: La tesi es basa en lús de la tecnologia digital, en aquest cas una aplicació, per al seguiment clínic de pacients amb esclerosi múltiple. La intenció final d'aquesta aplicació és alertar el clínic sobre l'aparició de símptomes subclínics i, per tant, la progressió de la malaltia.
Abstract: La tesis se basa en el uso de la tecnología digital, en este caso una aplicación, para el seguimiento clínico de pacientes con esclerosis múltiple. La intención final de esta aplicación es alertar al clínico sobre la aparición de síntomas subclínicos y, por tanto, sobre la progresión de la enfermedad.
Abstract: The thesis is based on the use of digital technology, in this case an application, for the clinical monitoring of patients with multiple sclerosis. The final intention of this application is to alert the clinician about the appearance of subclinical symptoms and, therefore, about the progression of the disease.
Note: Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Medicina
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Anglès
Series: Programa de Doctorat en Medicina
Document: Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada
Subject: Esclerosi multiple ; Esclerosis multiple ; Multiple sclerosis ; Ciències de la Salut

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/689719


231 p, 7.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Doctoral theses

 Record created 2024-01-12, last modified 2025-03-29



   Favorit i Compartir