Web of Science: 1 citas, Google Scholar: citas,
Evaluación e intervención educativa en el aula con alumnado disruptivo dentro del marco de una escuela inclusiva
Badia Martín, M. del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Daura Luján, Gisela (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Evaluation and educative intervention in the classroom with disruptive students in the framework of an inclusive school
Fecha: 2018
Descripción: 21 pàg.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Revista de educación, Vol. 42 Núm. 2 (2018) , p. 127-148, ISSN 1988-592X

DOI: 10.15517/revedu.v42i2.24178


21 p, 1.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2024-01-23, última modificación el 2024-05-04



   Favorit i Compartir