visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Evaluación e intervención educativa en el aula con alumnado disruptivo dentro del marco de una escuela inclusiva |
Título variante: | Evaluation and educative intervention in the classroom with disruptive students in the framework of an inclusive school |
Fecha: | 2018 |
Descripción: | 21 pàg. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: | Revista de educación, Vol. 42 Núm. 2 (2018) , p. 127-148, ISSN 1988-592X |
21 p, 1.3 MB |