Tenacious educational neuromyths : Prevalence among teachers and an intervention - Ruiz-Martin, Hector (International Science Teaching Foundation (ISTF)) ; Portero Tresserra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Martínez-Molina, Agustín (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Social y Metodología) ; Ferrero, Marta (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento Interfacultativo de Psicología Evolutiva y de la Educación)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>