Additional title: |
Institut Marta Estrada : the shared experience of starting an educational project |
Additional title: |
El Instituto Marta Estrada : La experiencia compartida de iniciar un proyecto educativo |
Date: |
2024 |
Abstract: |
L'article repassa breument el passat i l'actualitat de la tasca d'en Jordi a l'Institut Marta Estrada, d'on en va ser professor des del curs 2015-2016 (any de la seva creació) fins el curs 2022-2023. Es descriuen els inicis i la creació d'un nou institut, en un context vulnerable, que va promoure el treball STEM, la creació de projectes interdisciplinars i el treball en equip dels i les docents en els que en Jordi havia participat. |
Abstract: |
The article briefly reviews the past and present of Jordi's work at the Marta Estrada Institute, where he was a professor from the 2015-2016 academic year (year of its creation) until year 2023. It describes the beginnings and the creation of a new institute, in a vulnerable context, which promoted STEM work, the creation of interdisciplinary projects and the teamwork in which Jordi had participated. |
Abstract: |
El artículo repasa brevemente el pasado y la actualidad de la labor de Jordi en el Instituto Marta Estrada, de donde fue profesor desde el curso 2015-2016 (año de su creación) hasta el curso 2022- 2023. Se describen los inicios y la creación de un nuevo instituto, en un contexto vulnerable, que promovió el trabajo STEM, la creación de proyectos interdisciplinares y el trabajo en equipo de los y las docentes en los que Jordi había participado. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Decàleg educatiu ;
Treball interdisciplinar ;
Projectes stem ;
Desplegament curricular ;
Competència científica ;
Educational decalogue ;
Interdisciplinary work ;
Stem projects ;
Curricular deployment ;
Scientific competence ;
Decálogo educativo ;
Trabajo interdisciplinar ;
Proyectos stem ;
Despliegue curricular ;
Competencia científica |
Published in: |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 50-55 (Articles) , ISSN 1699-6712 |