Preguntes freqüents i respostes per a una educació transinclusiva
Arnau Gonga, Mar
Caravaca Hernández, Alejandro
Llos Casadellà, Berta
Motos Sala, Raquel
Contreras, Allan
Soler, Helena
Mateo, Arlet
Bonsoms, Gemma
Celda, Anna
Romero, Emilio
Fuertes, Yvonne
Palomar, Eva

Publicació: Fundación InteRed & Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2023
Descripció: 15 pàg.
Resum: Aquest document deriva de l'informe "Cap a una educació més feminista? Concepcions, dilemes i possibilitats de transformació a l'educació secundària" realitzat amb el suport financer de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD), amb càrrec del programa Joves i Comunitats mobilitzades per una vida lliure de violències masclistes.
Nota: Grup ATLAS - Interseccions Crítiques en Educació
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Altres ; Versió publicada
Matèria: Educació transinclusiva ; Dissidència de gènere ; Persones transgènere ; Transgèneres ; Col·lectiu LGTBIQ+



15 p, 973.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > ATLAS Interseccions Crítiques en Educació
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2024-05-22, darrera modificació el 2024-11-07



   Favorit i Compartir