| Publicació: |
Fundación InteRed & Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2023 |
| Descripció: |
15 pàg. |
| Resum: |
Aquest document deriva de l'informe "Cap a una educació més feminista? Concepcions, dilemes i possibilitats de transformació a l'educació secundària" realitzat amb el suport financer de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD), amb càrrec del programa Joves i Comunitats mobilitzades per una vida lliure de violències masclistes. |
| Nota: |
Grup ATLAS - Interseccions Crítiques en Educació |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Altres ; Versió publicada |
| Matèria: |
Educació transinclusiva ;
Dissidència de gènere ;
Persones transgènere ;
Transgèneres ;
Col·lectiu LGTBIQ+ |