Som 8.000 milions al planeta, i això no és dolent
Catanzaro, Michele (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Somos 8.000 millones en el planeta, y eso no es malo
Fecha: 2023
Resumen: El problema mai ha sigut quants habitants hi ha a la Terra, sinó com ens organitzem. El que està realment en joc és qui paga per impulsar el desenvolupament verd dels països més pobres.
Resumen: El problema nunca ha sido cuántos habitantes hay en la Tierra, sino cómo nos organizamos. Lo que está realmente en juego es quién paga para impulsar el desarrollo verde de los países más pobres.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Català i castellà
Documento: Article de diari ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: El Periódico, 25 Desembre 2023, p. 2-3, ISSN 1578-746X

Publicat en català el 25 de desembre de 2023 al diari El Periódico: https://www.elperiodico.cat
Publicado en español el 25 de diciembre de 2023 en el diario El Periódico: https://www.elperiodico.com
Documents PDF per cortesia de MyNews: https://mynews.es/


2 p, 1.1 MB

Español
2 p, 875.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Colaboraciones periodísticas
Artículos > Artículos de divulgación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2024-05-24, última modificación el 2025-04-12



   Favorit i Compartir