visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Documentos de investigación > Informes de proyectos > Peer observation as a tool for teacher professional development : |
Título variante: | L'Observació entre iguals com una eina per al desenvolupament professional docent : Informe de resultats de recerca |
Título variante: | La observación entre iguales como herramienta para el desarrollo profesional docente : Informe de resultados de investigación |
Fecha: | 2024 |
Resumen: | This document outlines the findings of the study on peer observation (PO), funded by the Ministry of Science and Innovation within the 2020 call for R&D&i Projects. The study was conducted at institutions affiliated with the Xarxa de competències Bàsiques [Core Competencies Network ] at the Department of Education of the Government of Catalonia and educational institutions of the Government of the Balearic Islands, involving 572 teachers. The research ran from the 2021-22 to 2023-24 academic year. |
Resumen: | Aquest document presenta els resultats de la recerca sobre observació entre iguals (OEI), finançada pel Ministeri de Ciència i Innovació, en la convocatòria de Projectes I+D+i 2020,realitzada en centres organitzats a la Xarxa de Competències del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i centres educatius del govern de les Illes Balears, amb un total de 572 docents. La recerca s'ha dut a terme entre els cursos escolars 2021-22 i el 2023-24. |
Resumen: | Este documento presenta los resultados de la investigación sobre observación entre iguales (OEI), financiada por el Ministerio de Ciencia e Innovación, en la convocatoria de Proyectos I+D+i 2020, realizada en centros organizados en la Xarxa de Competències del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya y centros educativos del gobierno de las Islas Baleares, con un total de 572 docentes. La investigación se ha llevado a cabo entre los cursos escolares 2021-22 y 2023-24. |
Ayudas: | Ministerio de Ciencia e Innovación PID2020-113719RB-IOO |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Anglès, català i castellà |
Documento: | Informe ; recerca |
Materia: | Peer observation ; Teacher collaboration ; Teacher professional development ; Observació per parells ; Col·laboració entre professors ; Desenvolupament professional dels professors ; Observación por pares ; Colaboración entre profesores ; Desarrollo profesional de los profesores |
Català 26 p, 6.5 MB |
English 26 p, 4.3 MB |
Spanish 26 p, 3.3 MB |