Peer observation as a tool for teacher professional development : Research findings report
Duran Gisbert, David 1963- coord.
De la Iglesia Mayol, Begoña coord.
Corcelles Seuba, Mariona
Flores Coll, Marta
Forteza Forteza, Dolors
Garriga, I.
Miquel, Ester
Monguillot, Meritxell
Moreno, F.
Morodo, Andy
Noguera, Ingrid
Ortiz, Maite
Ribosa Martínez, Jesús
Sala, I.
Soler, M.

Títol variant: L'Observació entre iguals com una eina per al desenvolupament professional docent : Informe de resultats de recerca
Títol variant: La observación entre iguales como herramienta para el desarrollo profesional docente : Informe de resultados de investigación
Data: 2024
Resum: This document outlines the findings of the study on peer observation (PO), funded by the Ministry of Science and Innovation within the 2020 call for R&D&i Projects. The study was conducted at institutions affiliated with the Xarxa de competències Bàsiques [Core Competencies Network ] at the Department of Education of the Government of Catalonia and educational institutions of the Government of the Balearic Islands, involving 572 teachers. The research ran from the 2021-22 to 2023-24 academic year.
Resum: Aquest document presenta els resultats de la recerca sobre observació entre iguals (OEI), finançada pel Ministeri de Ciència i Innovació, en la convocatòria de Projectes I+D+i 2020,realitzada en centres organitzats a la Xarxa de Competències del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i centres educatius del govern de les Illes Balears, amb un total de 572 docents. La recerca s'ha dut a terme entre els cursos escolars 2021-22 i el 2023-24.
Resum: Este documento presenta los resultados de la investigación sobre observación entre iguales (OEI), financiada por el Ministerio de Ciencia e Innovación, en la convocatoria de Proyectos I+D+i 2020, realizada en centros organizados en la Xarxa de Competències del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya y centros educativos del gobierno de las Islas Baleares, con un total de 572 docentes. La investigación se ha llevado a cabo entre los cursos escolares 2021-22 y 2023-24.
Ajuts: Ministerio de Ciencia e Innovación PID2020-113719RB-IOO
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès, català i castellà
Document: Informe ; recerca
Matèria: Peer observation ; Teacher collaboration ; Teacher professional development ; Observació per parells ; Col·laboració entre professors ; Desenvolupament professional dels professors ; Observación por pares ; Colaboración entre profesores ; Desarrollo profesional de los profesores



Català
26 p, 6.5 MB

English
26 p, 4.3 MB

Spanish
26 p, 3.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2024-06-04, darrera modificació el 2024-06-23



   Favorit i Compartir