L'escola en català : oportunitats i eina de cohesió social
López, Kico (Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada)
Fecha: |
2024 |
Resumen: |
El sistema educatiu, com a ens en constant canvi, ha aconseguit grans èxits globals i també ha d'enfrontar-se a reptes interessants, com ara les desigualtats, la segregació, el fracàs escolar, l'abandonament. Un ampli consens social sobre un model lingüístic que reforci les llengües i la garantia del seu ús, suposa un element de seguretat des d'on dedicar esforços per treballar cap a una societat més equitativa. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Cohesió social ;
Equitat ;
Competència lingüística ;
Diversitat ;
Lingüística ;
Llengua vehicular ;
Ús social ;
Consens social ;
Escola en català ;
Immersió lingüística ;
Pedagogia lingüística ;
Tradició ;
Cultura i país |
Publicado en: |
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 42 (2024) (Col·laboracions) , ISSN 1699-3748 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/DIM/article/view/429399
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Didáctica, Innovación y MultimediaArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2024-06-05, última modificación el 2024-06-07