Valoració de la formació i inserció laboral de les persones graduades en Ciències de l'Educació a Catalunya (2017-2023) : Una anàlisi a partir dels estudis d'inserció laboral de l'Agència de Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Garcia Montes, Rubén (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2024
Descripció: 54 pàg.
Resum: Es tracta d'un informe tècnic amb un triple objectiu. En primer lloc, conèixer i analitzar l'evolució els darrers anys de l'alumnat graduat en ciències de l'educació. En segon lloc, oferir una imatge de la valoració que fan les persones graduades en ciències de l'educació de la formació rebuda als graus universitaris cursats al territori català. I, en darrer lloc, pretén ser una eina per a l'elaboració dels nous plans d'estudi de les titulacions en ciències de l'educació. L'informe s'ha realitzat a partir dels estudis d'inserció laboral de l'AQU del 2017 al 2022, que inclouen l'alumnat graduat dels cursos 2012-2013,2015-2016 i 2018-2019 i descriuen la seva inserció 3 anys després de graduar-se.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Eficàcia de la Formació (EFI)
Document: Informe ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Inserció graduats ; Educació superior ; Graus d'educació ; Enquesta graduats AQU



54 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2024-06-23, darrera modificació el 2024-07-07



   Favorit i Compartir