Usos i reptes de CHATGPT a la Facultat d'Educació UAB
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Usos i retos de CHATGPT en la Facultad de Educación UAB
Título variante: Recomanacions per a l'ús de CHATGPT
Fecha: 2024
Descripción: 19 pàg.
Resumen: Projecte d'innovació finançat pel Departament de Teories de l'Educació, dins de l'espai iLab. Objectiu: 1. Explorar l'ús d'aplicacions d'Intel·ligència Artificial (en especial, Chat GPT ) per a l'aprenentatge a la facultat d'educació UAB 2. Creació d'un producte digital sobre els usos, possibilitats, límits i recomanacions del Chat GPT per acompanyar l'estudiantat en el seu aprenentatge. Metodologia: 1. Realització de 3 grups de discussió/cocreació amb estudiants de grau, postgrau i professorat per explorar l'ús del Chat GPT a la facultat i les seves opinions al respecte. 2. Us del Chat GPT (versió premium) per part de les professores del projecte, per explorar les diverses possibilitats d'aplicació en la potencialització de l'aprenentatge i la docència universitària. Temporització: d'octubre 2023 a juny 2024.
Resumen: Proyecto de innovación financiado por el Departamento de Teorías de la Educación, dentro del espacio iLab. Objetivo: 1. Explorar el uso de aplicaciones de Inteligencia Artificial (en especial, Chat GPT) para el aprendizaje en la facultad de educación UAB 2. Creación de un producto digital sobre los usos, posibilidades, límites y recomendaciones del chat GPT para acompañar al estudiantado en su aprendizaje. Metodología: 1. Realización de 3 grupos de discusión / cocreación con estudiantado de grado, postgrado y profesorado para explorar el uso del Chat GPT en la facultad y sus opiniones al respecto 2. Uso del Chat GPT (versión premium) por parte de las profesoras del proyecto, para explorar las diversas posibilidades de aplicación en la potenciación del aprendizaje y la docencia universitaria. Temporización: de octubre 2023 a junio 2024.
Resumen: Aquesta infografia és el resultat d'un procés de co-creació amb estudiantat i professorat de la Facultat de Ciències de l'Educació al respecte dels usos, possibilitats i límits dels agents conversacionals per a l'ensenyament i aprenentatge. El producte resultant és un conjunt de recomanacions i exemples per a, des del punt de vista docent, generar instruccions per a agents conversacionals que ens ajudin a fer dissenys pedagògics, personalitzar l'aprenentatge dels nostres estudiants, dissenyar avaluacions, fomentar el qüestionament socràtic, plantejar casos d'estudi i generar imatges.
Nota: Altres ajuts: Finançat per l'iLab del Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social de la Universitat Autònona de Barcelona
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i castellà
Documento: Informe ; Versió publicada
Materia: Chatgpt ; Educació ; Estratègies docents ; Experiència d'aprenentatge ; Educación ; Estrategias docentes ; Experiencia de aprendizaje



Català
19 p, 1.6 MB

Español
19 p, 1.1 MB

8 p, 1.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Informes de proyectos

 Registro creado el 2024-07-30, última modificación el 2024-08-02



   Favorit i Compartir