Gestió de Residus [42408]
Gomez D Alessandro, Aglaia
Sendra i Sala, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Títol variant: Waste Management
Títol variant: Gestión de Residuos
Data: 2024-25
Resum: Proporcionar els coneixements necessaris per gestionar materials i energia com a recursos, i repensar el concepte de residu, per passar d'impactes negatius asociats a la seva gestió a impactes positius, en el marc de l'Economia Circular.
Resum: Provide the knowledge needed to manage waste as a resources, energy saving and impact reduction, through Circular Economy Design framework.
Resum: Proporcionar los conocimientos necesarios para gestionar los residuos como recursos, ahorro de energía y reducción de impactos, a través de la implementación de la Economia Circular.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [4313784]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 100.8 KB

Anglès
5 p, 100.6 KB

Castellà
5 p, 100.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2024-09-08, darrera modificació el 2024-09-08



   Favorit i Compartir