dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
| Título variante: |
El patrimonio de Cadaqués (Piedra Seca) |
| Título variante: |
Cadaqués heeritage (Dry Stone) |
| Publicación: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 |
| Resumen: |
El patrimoni local és un aspecte que dins l'escola no se li dona gaire importància. A més, fent referència a la pedra seca de Cadaqués, aquesta es troba en molt mal estat i gairebé ningú se'n preocupa. És per això que aquest treball vol acostar als alumnes al patrimoni local, concretament a la pedra seca i fomentar la seva importància i conservació. Per fer-ho possible, s'ha realitzat un projecte sobre la pedra seca a l'escola del poble, en dues classes de 5è de primària. A partir d'aquest, de la lectura de la llei LOMLOE i del PEC del centre, he extret uns resultats que m'han ajudat a reflexionar envers la importància del patrimoni local pels infants. |
| Resumen: |
El patrimonio local es un aspecto que en la escuela no se le da mucha importancia. Además, en referencia a la piedra seca de Cadaqués, ésta se encuentra en muy mal estado y casi nadie se preocupa. Por ello, este trabajo quiere acercar a los alumnos al patrimonio local, concretamente a la piedra seca y fomentar su importancia y conservación. Para hacerlo posible, se ha realizado un proyecto sobre la piedra seca en la escuela del pueblo, en dos clases de 5º de primaria. A partir de éste, de la lectura de la ley LOMLOE y del PEC del centro, he extraído unos resultados que me han ayudado a reflexionar sobre la importancia del patrimonio local para los niños. |
| Resumen: |
Local heritage is an aspect that is not given much importance within the school. In addition, referring to the dry stone of Cadaqués, it is in very poor condition and almost nobody cares about it. That is why this work aims to bring students closer to local heritage, specifically dry stone and promote its importance and conservation. To make this possible, a project has been carried out about dry stone in the village school, in two classes of 5th grade of primary school. From this, from the reading of the LOMLOE law and the PEC of the center, I have extracted some results that have helped me to reflect on the importance of local heritage for children. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Titulación: |
Educació Primària [2500798] |
| Plan de estudios: |
Grau en Educació Primària [1140] |
| Documento: |
Treball final de grau ; Text |