dir.
Date: |
2025 |
Description: |
66 pag. |
Abstract: |
Este estudio examina cómo la danza movimiento terapia (DMT) podría ser aplicada para apoyar el desarrollo de la regulación emocional en niños de 6 a 10 años con dificultades emocionales. Se examina la literatura relativa al desarrollo de las emociones y al papel de la DMT. Se propone un programa de intervención mixto que incluye, pre - post intervención, una observación cualitativa por parte del DMT, un cuestionario de tipo mixto dirigido a padres y profesores y un programa de intervención de 12 sesiones de DMT con el fin de proponer actividades que ayuden a expresar y experimentar las emociones en movimiento. |
Abstract: |
Aquest estudi examina com la dansa moviment teràpia (DMT) podria ser aplicada per donar suport al desenvolupament de la regulació emocional en nens de 6 a 10 anys amb dificultats emocionals. S'examina la literatura relativa al desenvolupament de les emocions i al paper de la DMT. Es proposa un programa dintervenció mixt que inclou, pre-intervenció, una observació qualitativa per part del DMT, un qüestionari de tipus mixt dirigit a pares i professors i un programa dintervenció de 12 sessions de DMT per tal de proposar activitats que ajudin a expressar i experimentar les emocions en moviment. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Dansa Moviment Teràpia [10493] |
Study plan: |
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614] |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Subject: |
Danza Movimiento Terapia ;
Regulación Emocional ;
Niños ;
Dificultades Emocionales ;
Dansa Moviment Teràpia ;
Regulació Emocional ;
Nens ;
Dificultats Emocionals |