Fecha: |
1996 |
Resumen: |
La necessitat de fer compatibles els beneficis pedagògics i divulgatius del patrimoni, reflectits en el seu rendiment social i cultural, amb els econòmics que permetin la dinamització i autofinançament d'aquest, és l'eix expositiu d'aquesta comunicació. Els orígens i història del projecte de les Mines Prehistòriques de Gavà, fent balanç de la seva experiència en els darrers sis anys, conclouen l'exposició tot recordant els àmbits d'actuació d'aquest: investigació, conservació i divulgació. L'Escola Taller Museu de Gavà ha estat una eina important per poder conjugar i posar en relació cadascun d'aquests aspectes. |
Resumen: |
La necesidad de hacer compatibles los beneficios pedagógicos y divulgativos del patrimonio, reflejados en su rendimiento social y cultural, con los económicos que permitan la dinamización y autofinanciación de éste, es el eje expositivo de esta comunicación. Los orígens y història del proyecto de las Minas Prehistóricas de Gavà, haciendo balance de su experiencia en los últimos seis años, concluyen la exposición recordando los ámbitos de actuación de éste: investigación, conservación y divulgación. La Escola Taller Museu de Gavà ha sido un instrumento importante para poder conjugar y poner en relación cada uno de estos aspectos. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Treballs d'arqueologia, N. 4 (1996) p. 162-171, ISSN 2339-6490 |