Las respuestas a la segregación escolar : ¿Un caso de win-win?
González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques

Fecha: 2023
Descripción: 19 pag.
Resumen: Estudi de cas sobre la segregació escolar, quan hi ha homogeneitat o be heterogeneitat dins les escoles. Es a dir quan els nens que van a una escola son molt semblants entre si i molt diferents als escolaritzats en un altre centre.
Resumen: Estudis de casos per a la docència d'administració i polítiques públiques. El seu objectiu és facilitar l'aprenentatge interactiu sobre la base de la discussió de problemes reals a l'aula en l'àmbit de la gestió pública, el tercer sector i l'anàlisi de les polítiques. Cada cas mostra una situació típica: informació d'antecedents, situació actual on es troba el problema, actors principals i possibles alternatives de solució en el moment de redactar el cas. Es procura que aquesta informació sigui el més real possible segons la consulta de documentació i d'entrevistes. Inclou instruccions per al professorat.
Nota: A portada: Instrucciones generales para todas las partes
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Colección: Case Exercise ; CEX-2023-03 ; Estudis de cas ; Estudios de caso ; Case studies
Documento: Objecte d'aprenentatge
Materia: Policy ; Politics ; Sociology ; International Relations ; Polítics ; Política ; Sociologia ; Relacions Internacionals ; Políticos ; Sociología ; Relaciones Internacionales ; Segregación escolar ; Escuelas



19 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Institute of Government and Public Policy (IGOP)
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2025-04-23, última modificación el 2025-11-03



   Favorit i Compartir