Las respuestas a la segregación escolar : ¿Un caso de win-win?
González Motos, Sheila 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Govern i Polítiques Públiques
| Date: |
2023 |
| Description: |
19 pag. |
| Abstract: |
Estudi de cas sobre la segregació escolar, quan hi ha homogeneitat o be heterogeneitat dins les escoles. Es a dir quan els nens que van a una escola son molt semblants entre si i molt diferents als escolaritzats en un altre centre. |
| Abstract: |
Estudis de casos per a la docència d'administració i polítiques públiques. El seu objectiu és facilitar l'aprenentatge interactiu sobre la base de la discussió de problemes reals a l'aula en l'àmbit de la gestió pública, el tercer sector i l'anàlisi de les polítiques. Cada cas mostra una situació típica: informació d'antecedents, situació actual on es troba el problema, actors principals i possibles alternatives de solució en el moment de redactar el cas. Es procura que aquesta informació sigui el més real possible segons la consulta de documentació i d'entrevistes. Inclou instruccions per al professorat. |
| Note: |
A portada: Instrucciones generales para todas las partes |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Castellà |
| Series: |
Case Exercise ; CEX-2023-03 ; Estudis de cas ; Estudios de caso ; Case studies |
| Document: |
Objecte d'aprenentatge |
| Subject: |
Policy ;
Politics ;
Sociology ;
International Relations ;
Polítics ;
Política ;
Sociologia ;
Relacions Internacionals ;
Políticos ;
Sociología ;
Relaciones Internacionales ;
Segregación escolar ;
Escuelas |
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
Instituto de Gobierno y Políticas Públicas (IGOP)Learning materials >
Teaching resources
Record created 2025-04-23, last modified 2025-11-03