Google Scholar: citas
Com ajuden els àtoms a aprendre química i quines dificultats generen?
García Viloca, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
López, Núria (Grup de treball Kimeia)
Melcón, Pilar (Grup de treball Kimeia)
Muñoz, Isabel (Grup de treball Kimeia)
Rial, David (Escola Sant Felip Neri (Barcelona))
Segura, Marta (Escola Pia Nostra Senyora (Barcelona, Catalunya))
Valls, Josep Maria (Escola Pia Nostra Senyora (Barcelona, Catalunya))
Simon, Marta (IES Leonardo da Vinci (Sant Cugat del Vallès, Catalunya))
Izquierdo i Aymerich, Mercè, coord.
Mans, Claudi (Universitat de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química i Química Analítica)

Título variante: How atoms help learning chemistry, and what problems they generate?
Fecha: 2014
Resumen: Com a coordinadors del monogràfic, hem plantejat la pregunta del títol de l'article a docents dels diferents nivells educatius (universitat, secundària i infantil i primària). L'article presenta les respostes dels professors i professores editades pels coordinadors. Les seves opinions pel que fa a la manera com desenvolupen la temàtica de l'àtom a classe, així com les seves reflexions al voltant de l'àtom, mostren diferents punts de vista i ens ofereixen un ventall de possibilitats docents. Agraïm als professors la seva col·laboració.
Resumen: As coordinators of the monograph issue, we have raised the question of the title of the issue to teachers of all levels of education (university, secondary, primary school and childhood school). This article presents the responses of teachers edited by the coordinators. Their opinions regarding how to develop the theme of atoms in their lessons, as well as their thoughts on the atom and students' difficulties, show different points of view and offer a range of edu-cational possibilities. We thank the teachers for their collaboration.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Àtom ; Internivell ; Experiència d'aula ; Dificultats d'aprenentatge ; Atom ; Interlevel ; Classroom experience ; Learning difficulties
Publicado en: Educacio química EduQ, Núm. 19 (2014) , p. 43-47 (Estratègies didàctiques) , ISSN 2013-1720

DOI: 10.2436/20.2003.02.143


5 p, 1.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2025-04-30, última modificación el 2025-05-21



   Favorit i Compartir