Matemàtiques per la Geologia [101045]
Carmona Domènech, Joan Josep
Corbella i Cordomí, Mercè
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Títol variant: Mathematics for Geology
Títol variant: Matemáticas para la Geología
Data: 2025-26
Resum: Aquesta matèria ha de servir per consolidar uns coneixements bàsics de matemàtiques que seran útils per entendre conceptes que s'usen a Geologia, per exemple variació respecte a la profunditat de la temperatura a l'interior de la Terra. També seran necessaris per abordar, en cursos superiors, altres matèries més especialitzades del Grau de Geologia.
Resum: 1 This subject should serve to consolidate basic knowledge of mathematics that will be useful for understanding concepts used in Geology, for example variation with respect to depth of temperature inside the Earth. They will also be necessary to address, in higher courses, other more specialized subjects of the Geology Degree.
Resum: Esta materia debe servir para consolidar unos conocimientos básicos de matemáticas que serán útiles para entender conceptos que se usan en Geología, por ejemplo, variación respecto a la profundidad de la temperatura en el interior de la Tierra. También serán necesarios para abordar, en cursos superiores, otras materias más especializadas del Grado de Geología.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Geologia [2500254]
Pla d'estudis: Grau en Geologia [817]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 109.6 KB

Anglès
7 p, 108.5 KB

Castellà
6 p, 106.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2025-07-12, darrera modificació el 2025-09-06



   Favorit i Compartir