Didàctica de la Física i la Química [44313]
Oliveras Prat, Begonya
Grimalt Álvaro, Carme
Montalban Quesada, Alba
Perez Tudela, Julio Domingo
Prieto Tapia, Mercedes
Couso, Digna
Marbà Tallada, Anna
Lopez Simo, Victor
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Teaching Physics and Chemistry
Título variante: Didáctica de la Física y la Química
Fecha: 2025-26
Resumen: L'objectiu de l'assignatura és aproparals futurs professors i professores de ciències alconeixement de les didàctiques específiques de cada disciplina, així com la història de com s'han anat construint les teories científiques i a com es presenten aquestes disciplines a l'etapa del Batxillerat. Aquesta assignatura s'estructura en 4 blocs diferents: Didàctica de la Química- 5 crèdits Didàctica de la Física- 5 crèdits 1 Didàctica de la Física- 5 crèdits Història de les Ciències- 2 crèdits Aprofundiment en el currículum de Física i Química del Batxillerat - 3 crèdits.
Resumen: The aim of this course is to introduce future science teachers to the specific didactics of each discipline, while also exploring the historical development of scientific theories and how these subjects are presented within the upper-secondary (Baccalaureate) curriculum. The course is organized into four main modules: BiologyDidactics - 5 ECTS GeologyDidactics - 5 ECTS 1 GeologyDidactics - 5 ECTS History of Biology and Geology - 2 ECTS In-depth Study of the Biology and Geology Curriculum in the Baccalaureate - 3 ECT.
Resumen: El objetivo de la asignatura es acercar a los futurosprofesores y profesoras de ciencias al conocimiento de las didácticasespecíficas de cada disciplina, así como la historia de cómo se han idoconstruyendo las teorías científicas y cómo se presentanestasdisciplinas en la etapa del Bachillerato. Esta asignatura se estructura en 4 bloques distintos: Didáctica de la Biología - 5 créditosDidáctica de la Geología - 5 créditos Historia de la Biología y la Geología - 2 créditosProfundización en el currículum de Biología y Geología del Bachillerato - 3 créditos 1.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [4310486]
Plan de estudios: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
9 p, 116.6 KB

Anglès
9 p, 118.2 KB

Castellà
9 p, 118.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2025-09-13, última modificación el 2026-02-08



   Favorit i Compartir