Protegir els pernils europeus prèmium mitjançant una traçabilitat intel·ligent i resistent al frau
Valiente Malmagro, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)

Título variante: Proteger los jamones europeos prémium mediante una trazabilidad inteligente y resistente al fraude
Título variante: How to protect Europe's premium dry-cured hams through smart, fraud-resistant traceability
Fecha: 2026
Resumen: El projecte de recerca HAMTRACE, finançat per la UE i coordinat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) reuneix universitats, infraestructures de recerca, associacions industrials, pimes i experts en innovació digital per combatre el frau alimentari i enfortir la confiança en el sector europeu de pernil curat de qualitat.
Resumen: El proyecto de investigación HAMTRACE, financiado por la UE y coordinado por la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB), reúne universidades, infraestructuras de investigación, asociaciones industriales, pymes y expertos en innovación digital para combatir el fraude alimentario y fortalecer la confianza en el sector europeo del jamón curado de calidad.
Resumen: A new EU-funded research project coordinated by the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), HAMTRACE, has officially launched. It brings together universities, research infrastructures, industry associations, SMEs and digital innovation experts to combat food fraud and strengthen trust in Europe's premium dry-cured ham sector.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, Castellà i Anglès
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, febrer 2026, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 746.0 KB

Español
3 p, 770.8 KB

English
3 p, 702.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2026-03-05, última modificación el 2026-03-08



   Favorit i Compartir