|
|
|||||||||||||||
|
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Página principal > Artículos > Artículos publicados > ¿Qué pueden aportar a los enseñantes los diferentes enfoques de la didáctica de las Matemáticas? (primera parte) |
| Fecha: | 1990 |
| Resumen: | This paper offers a general view of the relationships between Education, Mathematics Education and Mathematics. |
| Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Lengua: | Castellà |
| Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 259-267, ISSN 2174-6486 |
9 p, 554.6 KB |