El Professorat com a agent de canvi : una avaluació sociològica a partir d'una experiència de recerca-acció en coeducació / Xavier Bonal i Sarró
Bonal, Xavier
Subirats, Marina, 1943- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Publicación: Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
Resumen: Pendent.
Nota: Bibliografia
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, [Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia], Departament de Sociologia, 1994
Nota: En el document digital hi ha 4 arxius en pdf
Nota: Consultable des del TDX
Nota: Títol obtingut de la portada digitalitzada
Derechos: ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
Lengua: Català.
Documento: Tesis i dissertacions electròniques ; doctoralThesis
Materia: Sociologia de l'educació ; Coeducació ; Sexisme en l'educació
ISBN: 9788469202012

Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/5141


139 p, 9.6 MB

148 p, 9.1 MB

146 p, 8.9 MB

106 p, 7.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Tesis doctorales

 Registro creado el 2010-04-21, última modificación el 2019-02-10



   Favorit i Compartir