Google Scholar: citas
Pensar i veure el món a través del concepte de cicle
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2006
Resumen: Cal reivindicar l'interès de treballar el concepte "cicle" a les diferents etapes educatives (infantil, primària, secundària), presentant algunes experiències, dificultats i reflexions en-torn a alguns dels cicles que es treballen a l'ensenyament obligatori, especialment el de l'aigua.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Cicle ; Ciclo ; Racionalització de la forma d'actuar ; Racionalización de la forma de actuar ; Cicles estacionals ; Ciclos estacionales ; Cicles biològics ; Cicle de l'aigua ; Ciclo del agua ; Cicle dels materials ; Ciclo de los materiales ; Ciclos biológicos
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 32-37, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n4-marquez
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/40316
DOI: 10.5565/rev/ciencies.305


6 p, 340.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-06-26, última modificación el 2024-12-02



   Favorit i Compartir