Apunts per a un model pedagògic per a l'ensenyament a distància de la tradumàtica
Piqué Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)

Date: 2002
Abstract: L'article exposa una proposta d'esquema de model pedagògic per a l'ensenyament a distància de la tradumàtica centrat en un procés d'aprenentatge que gira a l'entorn d'una classe enregistrada en format digital, i unes activitats síncrones i asíncrones tutelades per la presència d'un responsable docent.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català
Series: Papers de Tradumàtica
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Subject: Tradumàtica ; Traducció ; Ensenyament de la tradumàtica ; Ensenyament a distància ; Models pedagògics
Published in: Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002



6 p, 40.3 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > Grup de recerca Tradumàtica
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications

 Record created 2010-12-13, last modified 2024-12-01



   Favorit i Compartir