visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Aproximació teòrica i aproximació pràctica en l'aprenentatge del dret : l'exemple de l'ensenyament del dret internacional a la UAB |
Fecha: | 2006 |
Resumen: | L'objectiu de la comunicació és el d'explicar els resultats positius per a l'aprenentatge del Dret que es deriven d'una aproximació docent que combini adequadament la teoria i la pràctica. Es pren com a exemple el sistema utilitzat a l'assignatura de Dret internacional privat, impartida a la Facultat de Dret de la UAB, durant el curs 2005/2006. S'expliquen: 1) La organització del programa i calendari docent, i les tècniques utilitzades per coordinar l'ensenyament teòric i el pràctic; 2) La metodologia de les sessions de pràctiques; 3) La realització al llarg del curs de pràctiques amb materials jurídics reals, la puntuació de les quals suposava una part significativa de la nota final; 4) El pes respectiu de la teoria i de la pràcitca en l'avaluació. Aplicació i generalització: entenc que aquesta experiència por resultar d'interès fonamentalment en l'àmbit jurídic. Des d'un punt de vista més general, entenc que planteja un exemple de com afrontar el repte d'aconseguir, en un temps bastant limitat (un semestre) que l'alumne assoleixi uns fonaments teòrics suficients i una experiència pràctica rellevant. També es plantegen les possibilitats i limitacions dels sistemes d'avaluació continuada. |
Derechos: | Tots els drets reservats. |
Lengua: | Català |
Documento: | Comunicació de congrés ; recerca |
Materia: | Dret ; Ensenyament teòric i pràctic i Mecanismes d'Avaluació continuada |
Publicado en: | Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
5 p, 46.3 KB |